Rozwiązania House of Skills
Jak zwinnie działać
w świecie VUCA Celemi Agile Move™
Jak zwinnie działać
w świecie VUCA Celemi Agile Move™
Warsztat z wykorzystaniem symulacji biznesowej Celemi Agile Move™. Uczestnicy:
Doświadczają zasad pracy w duchu „agile” w symulowanej rzeczywistości
Poznają w praktyce uniwersalne zasady pracy zwinnej
Doświadczają, w jaki sposób zasady takiej pracy mogą być stosowane w typowych, konkretnych sytuacjach biznesowych
Określają wspólny punkt odniesienia i wartości, jakie może przynieść praca zwinna w ich organizacji
Poszerzają rozumienie funkcjonowania firmy i jej wyzwania
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Mają większą zdolność reagowania na zmiany rynkowe
Osiągają większe zadowolenie klienta wewnętrznego i zewnętrznego
Zwiększają produktywność
Generują niższe koszty rozwoju
Wiedzą, jak skrócić czas wprowadzenia produktu czy usługi na rynek
Potrafią tworzyć rozwiązania zaspokajające rzeczywiste potrzeby klientów
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Wdrożenie zmiany
w zespole z Symulacją Efekt: zmiana
Wdrożenie zmiany
w zespole z Symulacją Efekt: zmiana
Warsztat z wykorzystaniem gry symulacyjnej Efekt: zmiana (licencja MindLab). Uczestnicy:
Pracują z Mapą zespołu, identyfikując stan zespołu w momencie wprowadzania zmiany
Doświadczają w wirtualnych warunkach pracy z zespołem przechodzącym przez zmianę
Testują różne scenariusze postępowania i poznają skutki zastosowania każdego z nich
Poznają kluczowe kroki we wdrażaniu zmiany, dowiadują się, na czym polega rola lidera i czym jest plan działań
Uczą się definiować potrzeby zespołu i podejmować interwencje lidera
Poznają czynniki hamujące zmianę i działania zaradcze
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Potrafią angażować i wspierać podwładnych w procesie zmiany
Znają i stosują mechanizmy wpływające na kondycję zespołu
Potrafią lepiej analizować stan zespołu
Znają dynamikę postaw i zachowań podczas procesu zmiany
Wiedzą, jak dobierać odpowiednie formy radzenia sobie z reakcjami zespołu na zmianę i jak opracowywać strategie działania lidera
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Zarządzanie zmianą
w kryzysie
Zarządzanie zmianą
w kryzysie
Zarządzanie zmianą w zwyczajnych warunkach jest trudne. Dziś dodatkową komplikacją jest kryzys. Uczestnicy:
Poznają procesy emocjonalne, które zachodzą w ludziach pod wpływem zmiany
Dokonują autodiagnozy przy wykorzystaniu kwestionariusza „Ja w zmianie”
Poznają zależność między zmianą a efektywnością działania
Poznają 7 typowych reakcji na zmianę
Uczą się budować równowagę w dbaniu o ludzi, proces i rezultaty
Pracują nad scenariuszem działań i planem wdrożenia
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania menedżerowie:
Otrzymują wsparcie w sytuacji kryzysu
Znają szereg działań liderskich wspierających pracowników w radzeniu sobie z sytuacją kryzysową
Są lepiej przygotowani do efektywnego wprowadzaniu zmian po pandemii
Potrafią zadbać o realizację zadań i właściwy podział pracy
Mają większa świadomość własnych potrzeb i potrafią zadbać o siebie w zmianie
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Zarządzanie zmianą
w organizacji
Zarządzanie zmianą
w organizacji
Praktycznie żadna organizacja w obecnych czasach nie może uniknąć wdrażania zmian. Uczestnicy:
Poznają definicję zmiany i naturalne reakcje na niepewność, a także dowiadują się jak przechodzić od zagrożenia do szansy
Doświadczają sytuacji wdrażania zmiany i bycia w zmianie w ramach symulacji zespołowej
Poznają warunki sukcesu zmiany
Uczą się analizy psychologicznych reakcji pracowników we wszystkich fazach zmiany
Ćwiczą przeprowadzanie pracowników do kolejnej fazy zmiany
Uczą się budowania dwustronnej komunikacji w procesie zmiany
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Potrafią przeformułowywać myślenie z przeszłości na przyszłość w kontaktach z podwładnymi i współpracownikami
Wiedzą, jak wspierać podwładnych w procesie zmiany i motywować ich do proaktywnych postaw
Mają zdolność eksperymentowania z nowymi, konstruktywnymi zachowaniami w sytuacji trudnej zmiany
Potrafią lepiej prowadzić dwustronną komunikację w procesie zmian w organizacji
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
https://www.youtube.com/watch?v=ACJIdRfpHMQ
Zarządzanie sobą
w zmianie
– Ja w zmianie
Zarządzanie sobą
w zmianie
– Ja w zmianie
Warsztat zapewnia umiejętność radzenia sobie w sytuacji zmiany i przygotowuje do wzięcia odpowiedzialności za własne funkcjonowanie. Uczestnicy:
Poznają definicję zmiany i naturalne reakcje na niepewność
Uczą się przechodzenia od poczucia zagrożenia do poszukiwania szans
Doświadczają symulacji zespołowej wdrażania zmiany i bycia w zmianie
Analizują psychologiczne rekcje w każdej fazie zmiany
Uczą się metod wspierania samego siebie w sytuacji zmiany
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Znają główne zasady wdrażania procesu zmian w organizacji
Rozumieją swoje reakcje i reakcje współpracowników na proces zmiany
Potrafią zdiagnozować fazę zmiany, w której się znajdują
Wiedza, jak przejść do stanu akceptacji i zaangażowania w nową rzeczywistość
Rozumieją korzyści osobiste i biznesowe, wynikające z procesu zmiany
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Powrót do biura
Powrót do biura
Doświadczenie lockdown’u sprawiło, że nabraliśmy wiele nowych nawyków. Jak się ich oduczyć i wrócić do „nowej normalności” możliwie najmniejszym kosztem? Uczestnicy:
Poznają aktualne wyzwania menedżerów: napięcie i niepewność, obawy związane z powrotem do biura
Dowiadują się, jak zmieniły się oczekiwania pracowników wobec lidera
Uczą się obserwować aspekt racjonalny i emocjonalny w zachowaniach pracowników a także własnych
Dowiadują się, jak wspierać pracownika w zmianie i utrzymywać jego motywację
Poznają parametry krzywej zmiany w modelu zdalnym i hybrydowym
Uczą się zarządzania własnymi emocjami oraz dyscypliny emocjonalnej
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania menedżerowie:
Są lepiej przygotowani zarówno od strony operacyjnej, jak i emocjonalnej na powrót do biura
Potrafią przygotować zespół do kolejnej zmiany w krótkim czasie
Bardziej efektywnie organizują pracę i elastycznie zarządzają zadaniami
Potrafią uwzględniać emocje, budować rozumienie siebie a także wzajemne zrozumienie w sytuacji niepewności
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!