Rozwiązania House of Skills
Porozumienie wzbogaca
– warsztat z symulacją Smile Urbo™
Porozumienie wzbogaca
– warsztat z symulacją Smile Urbo™
SmileUrboTM to interaktywna zespołowa symulacja, która w 2015 roku zajęła I miejsce w konkursie ONZ World Summit Youth Award jako najlepszy projekt edukacyjny na świecie. Symulacja jest punktem wyjścia do pracy warsztatowej. Uczestnicy:
Doświadczają, w jaki sposób dobra komunikacja i partnerska współpraca pozwalają maksymalizować korzyści indywidualne i zespołowe
Poznają mechanizmy budowania i niszczenia zaufania
Uczą się radzenia sobie z presją czasu i wyniku
Doskonalą umiejętności zarządzania emocjami w trudnych interpersonalnie sytuacjach
Ćwiczą udzielanie informacji zwrotnych
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Lepiej rozumieją dlaczego zaufanie i współpraca to potencjał, który warto rozwijać, aby zwiększać konkurencyjność przedsiębiorstwa
Wiedzą czym jest i jak działa kapitał społeczny w organizacji
Potrafią zwiększać synergię działania, dzięki optymalnemu wykorzystaniu wszystkich zasobów
Osiągają więcej korzyści jako jednostki i zespoły
Poprawiają przepływ informacji pomiędzy różnymi obszarami firmy
Nie zamykają się w swoich obszarach odpowiedzialności
Skracają ścieżki decyzyjne
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Negocjacje biznesowe
- poziom podstawowy
i zaawansowany
Negocjacje biznesowe
- poziom podstawowy
i zaawansowany
Rozwijanie umiejętności negocjacji wymaga praktyki i doświadczenia, dlatego szkolenia mają charakter treningowy. Uczestnicy:
Poznają strategie i style negocjacyjne oraz rodzaje negocjacji
Przygotowują się do negocjacji rozważając alternatywy, ustalając warunki brzegowe, pozyskując informacje o partnerze negocjacyjnym, definiując interesy i stanowiska itp.
Pracują nad rozwiązaniami, pozwalającymi sprowadzać konflikty w negocjacjach na wspólną, negocjowalną płaszczyznę
Analizują swój indywidualnych styl reagowania w sytuacjach trudnych i konfliktowych
Pracują w oparciu o analizę własnych doświadczeń związanych z trudnymi sytuacjami w rozmowach negocjacyjnych
Zdobywają doświadczenie, uczestnicząc w grach negocjacyjnych, scenkach i sesjach informacji zwrotnych
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Budują nawyk rzetelnego przygotowania do negocjacji biznesowych
Dobierają właściwą strategię negocjacyjną w zależności od kontekstu i celu negocjacji
Stosują różnorodne narzędzia negocjacyjne, spójne z obraną strategią, dzięki czemu zwiększają szansę na maksymalizację wyniku w negocjacjach
W trakcie rozmów na bieżąco analizują sytuację własną i partnera w negocjacjach co pozwala im dynamicznie reagować na zmianę uwarunkowań
Posługują się taktykami negocjacyjnymi ułatwiającymi finalizowanie negocjacji
Lepiej radzą sobie z manipulacją i agresją drugiej strony, ograniczając wpływ takich zachowań na wynik rozmów
Wykorzystują umiejętności interpersonalne i wiedzę o konfliktach do zapobiegania ich eskalacji
Doskonalą swój własny styl negocjacyjny i budują siłę w negocjacjach, bazując na swoich mocnych stronach i osobistym potencjale negocjacyjnym
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Turniej negocjacyjny
z symulacją Smile Urbo™
Turniej negocjacyjny
z symulacją Smile Urbo™
SmileUrboTM to interaktywna zespołowa symulacja, która w 2015 roku zajęła I miejsce w konkursie ONZ World Summit Youth Award jako najlepszy projekt edukacyjny na świecie. Symulacja jest punktem wyjścia do pracy warsztatowej. Uczestnicy:
Poznają koncepcję rozwoju kapitału społecznego jako głównego motoru wzrostu wysoko rozwiniętych gospodarek, społeczeństw i firm
Doświadczają, w jaki sposób dobra komunikacja i nastawienie na partnerską współpracę pozwalają maksymalizować korzyści indywidualne i zespołu
Na własnym przykładzie obserwują mechanizmy budowania i niszczenia zaufania
Rozwijają umiejętność negocjowania, zarządzania konfliktem i budowania porozumienia wykraczającego poza partykularne interesy stron
Doskonalą umiejętność zarządzania emocjami w trudnych interpersonalnie sytuacjach
Rozwijają umiejętność radzenia sobie z presją czasu i wyniku
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Zwiększają synergię działania w organizacji oraz pomiędzy firmą a jej zewnętrznymi partnerami
Weryfikują efekty swoich strategii negocjacyjnych w oparciu o twarde wskaźniki ekonomiczne, wprowadzane do międzynarodowego rankingu
Zyskują doświadczenie w prowadzeniu trudnych procesów negocjacyjnych
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Zarządzanie konfliktem
i mediacje
Zarządzanie konfliktem
i mediacje
Celem warsztatu jest rozwój umiejętności konstruktywnego podejścia do konfliktów. Uczestnicy:
Poznają istotę i znaczenie konfliktu w sytuacjach zawodowych
Uczą się pracy w różnych wymiarach relacji biznesowych: interesów, siły, klimatu, elastyczności
Pracują z narzędziami efektywnej komunikacji w sytuacjach trudnych
Poznają i praktykują menedżerskie strategie rozwiązywania konfliktów
Odkrywają rolę samoświadomości i dystansu emocjonalnego, który jest niezbędny menadżerowi do budowania porozumienia
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania menedżerowie:
Ograniczają czas, który trzeba poświęcić na konflikty w swoich zespołach
Potrafią ujawniać i konstruktywnie rozwiązywać konflikty
Używają narzędzi do zapobiegania eskalacji konfliktów
Ograniczają ich negatywne skutki
Potrafią wykorzystywać konflikt jako „motor postępu”
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Akademie negocjacji
(dla sił sprzedaży, zakupów)
Akademie negocjacji
(dla sił sprzedaży, zakupów)
Kompleksowy trening negocjacyjny, kształtujący dojrzałych negocjatorów został stworzony na bazie pierwszej w Polsce rocznej Szkoły Negocjacji – naszego autorskiego projektu. Uczestnicy:
Koncentrują się na doskonaleniu osobistych umiejętności negocjacyjnych i komunikacyjnych (program uwzględnia doświadczenie negocjacyjne uczestników)
Ćwiczą swoje umiejętności w szeregu symulacji, wykorzystując wiedzę zdobywaną podczas kolejnych sesji
Po każdej z nich wracają do swoich organizacji i praktykują przećwiczone pod okiem specjalistów umiejętności
Uczą się pokonywać bariery i ograniczenia w negocjacjach
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Wdrażają nawyk rzetelnego przygotowania do negocjacji w oparciu o dostępne dane
Budują siłę w negocjacjach, bazując na swoich mocnych stronach i na osobistym potencjale negocjacyjnym
Stosują techniki zarządzania emocjami własnymi i emocjami drugiej strony do pokonywania impasów w rozmowie
Lepiej radzą sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych, wykorzystując umiejętności z obszaru zarządzania konfliktem, asertywnej komunikacji i wywierania wpływu
Potrafią ograniczyć wpływ na wynik rozmów zmęczenia, osłabienia uwagi i spadku motywacji, które towarzyszą długofalowym procesom negocjacyjnym
Definiują własne obszary do zmiany w zakresie negocjacji i zyskują dystans niezbędny do pracy nad nimi
Opracowują narzędzia i procedury prowadzenia rozmów z kontrahentami regulujące procesy negocjacyjne w organizacji
Wykorzystują wiedzę o procesach psychologicznych do podejmowania korzystnych decyzji w negocjacjach
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!