Rozwiązania House of Skills
Komunikacja
Analiza indywidualnego stylu zachowań
Analiza indywidualnego stylu zachowań
Dobieramy odpowiednie narzędzie do kontekstu i potrzeby rozwojowej. Po diagnozie i sesji z ekspertem uczestnicy:
Są świadomi swojego potencjału i mocnych stron
Wiedzą, jakie są ich słabe strony i ograniczenia
Lepiej rozumieją własne emocje i emocje innych osób
Wiedzą, jaki jest wpływ ich zachowań na otoczenie
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Skuteczniej się komunikują
Lepiej współpracują z innymi osobami
Efektywniej wykorzystują swoje talenty
Osiągają założone cele
Lepiej radzą sobie w trudnych sytuacjach
Komunikacja interpersonalna
Komunikacja interpersonalna
Warsztat porządkuje wiedzę i pozwala przećwiczyć kluczowe dla roli menedżera kompetencje. Uczestnicy:
Poznają wielowymiarowe podejście do komunikacji
Diagnozują własny styl komunikacji
Poznają charakterystyki innych stylów
Ćwiczą techniki komunikacyjne oraz pokonywanie barier skutecznej komunikacji
Poznają różne strategie zwiększania otwartości
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Pracują nad swoimi barierami aktywnego słuchania
Mają większą świadomość zalet i ograniczeń własnego stylu komunikacyjnego
Lepiej dostosowują przekaz do rozpoznanego stylu komunikacji rozmówcy
Łatwiej unikają nieporozumień i konfliktów
Skuteczniej zarządzają informacjami, przeciwdziałając chaosowi informacyjnemu w swoim otoczeniu biznesowym
Wykorzystują techniki i narzędzia komunikacyjne do osiągania zamierzonych rezultatów oraz budowania i utrwalania relacji ze współpracownikami a także klientami
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Asertywność
Asertywność
Warsztat pomaga zwiększyć skuteczność w budowaniu konstruktywnego dialogu. Uczestnicy:
Poznają swoje prawa asertywne i odkrywają własny potencjał w zakresie asertywnej komunikacji
Uczą się dawać i przyjmować informacje zwrotne, używając języka faktów
Ćwiczą efektywne wyrażanie myśli i przekonań
Doświadczają świadomego wyboru postawy we współpracy z innymi osobami
Uczą się sposobów radzenia sobie z krytyką
Tworzą własny plan rozwoju asertywności
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Zwiększają swoją skuteczność menedżerską
Adekwatnie reagują na pojawiające się problemy
Potrafią konfrontować się w istotnych sprawach, nie niszcząc relacji
Wiedzą jak udrażniać przepływ informacji w zespołach
Zwiększają osobisty wkład w tworzenie nowych rozwiązań
Sprawnie korzystają z technik asertywnej komunikacji
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Fierce Conversations®
- OdWażne rozmowy
Fierce Conversations®
- OdWażne rozmowy
Warsztat Fierce Conversations® uczy OdWażnego rozmawiania i rozpoczynania prawdziwych zmian. Uczestnicy warsztatu:
Doświadczają, czym jest i do czego prowadzi OdWażna rozmowa
Poznają 3 transformacyjne idee, 4 cele i 7 zasad OdWażnych rozmów
Ćwiczą struktury różnych rodzajów rozmów: zespołowych, coachingowych, konfrontujących i delegujących
Poznają i uczą się używania narzędzi wzmacniania współpracy
Zyskują dostęp do mikrolearningowej platformy online (dodatkowe materiały, filmy i narzędzia wspierające wdrożenie umiejętności) po zakończeniu warsztatu
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Skuteczniej mierzą się z trudnymi sytuacjami w zespole np. spadkiem wyników czy odejściami
Potrafią rozpoczynać i prowadzić rozmowy kluczowe dla siebie, zespołu i organizacji
Wiedza jak rozmawiać efektywnie, osiągając to, na czym im zależy
Potrafią konfrontować się w istotnych sprawach, nie niszcząc relacji
Budują kulturę odpowiedzialności i współpracy oraz udrażniają komunikację, kiedy pojawiają się problemy z transferem wiedzy między pracownikami, wdrożeniem nowych planów czy strategii działania
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Prezentacje
Sztuka prezentacji
Sztuka prezentacji
Warsztat koncentruje się na praktycznych ćwiczeniach umiejętności przygotowywania i prowadzenia prezentacji. Uczestnicy:
Przygotowują i przedstawiają grupie kilka własnych prezentacji
Poznają różne struktury prezentowania idei
Poznają narzędzia wzmacniające przekaz i pracują nad zwiększaniem jego przejrzystości
Ćwiczą zasady pracy z ciałem; dowiadują się jak stać, gestykulować, poruszać się, utrzymywać kontakt wzrokowy z odbiorcami czy modulować głos
Otrzymują indywidualny feedback na temat nagranego w czasie warsztatu wystąpienia
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Potrafią zaprojektować logiczne i zrozumiałe wystąpienie, nastawione na osiągnięcie konkretnych celów i skuteczną sprzedaż pomysłów lub rozwiązań
Lepiej dopasowują prezentacje i sposób przekazu do odbiorcy
Znają i używają różnych elementów komunikacji niewerbalnej w celu wsparcia przekazu werbalnego i głównych tez prezentacji
Korzystają z adekwatnych do swojego stylu zachowania technik przyciągania uwagi publiczności
Lepiej dobierają i prezentują argumenty
Mają większą kontrolę nad sobą, grupą i sytuacją prezentacyjną, dzięki czemu utrzymują pewność siebie podczas całej prezentacji
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Storytelling w prezentacji
Storytelling w prezentacji
Wykorzystanie narracji w biznesie pomaga budować markę osobistą i autorytet menedżerów i liderów. Uczestnicy:
Poznają korzyści z używania narracji w biznesie i obszary, w jakich warto ją stosować
Poznaje narzędzia storytellingowe
Uczą się posługiwać różnymi rodzajami struktur budowania narracji
Poznają rolę konfliktu w historii i Termometr konfliktu
Dowiadują się czym jest język wizualny i wrogowie narracji
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Potrafią budować zespoły oparte na wspólnej tożsamości
Efektywnie zwiększają zaangażowanie pracowników
Skuteczniej wprowadzają zmiany
Potrafią wywierać wpływ społeczny i osiągać przy jego pomocy cele
Zwiększają wartość oferowanych rozwiązań
Osiągają lepsze rezultaty sprzedażowe
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Wystąpienia publiczne i medialne „Próba generalna”
Wystąpienia publiczne i medialne „Próba generalna”
Warsztat dla osób, które mają przed sobą wystąpienie na konferencji sprzedażowej, targach, wystawie, spotkaniu z pracownikami lub klientami itp. Uczestnicy:
Trenują wystąpienia w profesjonalnych warunkach, np. na sali teatralnej lub konferencyjnej, z odpowiednim oświetleniem i nagłośnieniem
Uczą się ekspresji scenicznej, m.in. nawiązywania kontaktu wzrokowego, poruszania się tak, by dotrzeć do każdego słuchacza
Ćwiczą techniki opanowywania stresu
Pracują nad skupianiem uwagi odbiorców z wykorzystaniem głosu, rekwizytów, interakcji czy technik angażowania
Doświadczają improwizacji scenicznej
Otrzymują indywidualny feedback po wystąpieniu
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Mają większą swobodę prowadzenia wystąpień przed dużym gronem odbiorców
Bardziej efektywnie zarządzają przestrzenią sceniczną
Zwiększają swoją ekspresję w roli prezentera
Korzystają z technik skupiania uwagi dużego audytorium
Potrafią tworzyć i prowadzić prezentacje motywacyjne
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Profesjonalny przekaz video – prezentacja online
Profesjonalny przekaz video – prezentacja online
Warsztat odpowiada na zwiększoną potrzebę docierania do klientów, kontrahentów i współpracowników za pomocą formatu wideo. Uczestnicy:
Uczą się, jak docierać do słuchaczy (forma i treść)
Ćwiczą wzmacnianie przekazu własnym zachowaniem
Poznają zasady budowania struktury wypowiedzi filmowej i klarownego komunikatu
Poznają zasady technicznego przygotowania: plan filmowy, sprzęt, punkty widzenia kamery, umiejętność kadrowania
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Skutecznie docierają z przekazem do klientów wewnętrznych i zewnętrznych
Wiedzą, jak prezentować z orientacją na cel
Potrafią budować zrozumiałą strukturę i korzystają z pomostów logicznych
Znają i korzystają z dostępnych narzędzi, zapewniających atrakcyjność przekazu oraz dobre zarządzanie uwagą odbiorców
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Odpowiedzialność i wpływ
Wywieranie wpływu w biznesie
Wywieranie wpływu w biznesie
Uczestnicy warsztatu wywierania wpływu:
Poznają warunki skutecznego komunikowania; dowiadują się jak przekazywać informacje, przekonywać czy bronić się przed wpływem
Biorą udział w symulacjach, doświadczając mechanizmów wywierania wpływu i weryfikując skuteczność stosowanych przez siebie metod, w tym również w przekonywaniu grupy
Poznają 8 zasad perswazji i 6 reguł wywierania wpływu
Uczą się algorytmu składania propozycji, który zwiększa szansę jej przyjęcia
Otrzymują indywidualny raport na temat swojego stylu komunikacji i współpracy z innymi
Opracowują indywidualny plan wdrożeniowy
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Skuteczniej oddziałują na postawy i zachowania
Stosują techniki wywierania wpływu adekwatne do własnego stylu zachowania i celu, jaki chcą osiągnąć
Znają i potrafią zastosować techniki, które nie należą do ich naturalnego repertuaru zachowań
Dostrzegają przejawy manipulacji i korzystają z narzędzi obrony przed niechcianym wpływem
Budują siłę i autorytet w relacjach z innymi ludźmi: klientami, podwładnymi, współpracownikami, przełożonymi
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Self Leadership - Osobiste przywództwo wg Blancharda
Self Leadership - Osobiste przywództwo wg Blancharda
Program oparty jest na modelu SLII® Blancharda, uznawanym za najlepszy model przywództwa na świecie. Uczestnicy:
Poznają model przywództwa SLII® Blancharda z perspektywy pracownika
Ćwiczą umiejętność diagnozowania własnych potrzeb związanych z realizacją celów i zadań
Uczą się adekwatnego wyrażania własnych potrzeb, w odniesieniu do stylu przywództwa lidera
Uczą się precyzyjnie formułować i komunikować oczekiwane efekty
Poznają narzędzia wspomagające wdrożenie i rozwój nabytych umiejętności oraz monitoring postępów
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Rozwijają samodzielność i odpowiedzialność
Sprawnie komunikują się z menedżerami
Potrafią łączyć cele indywidualne z celami organizacji
Wiedzą, jak powiązać cele zawodowe z osobistą satysfakcją
Lepiej identyfikują własne mocne strony i wykorzystują je do realizacji celów
Wiedzą, jak na poziomie organizacji przechodzić od kultury władzy do kultury delegowania uprawnień
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Fierce Accountability®
- OdWażna odpowiedzialność
Fierce Accountability®
- OdWażna odpowiedzialność
Warsztat inspiruje do podejmowania odpowiedzialności indywidualnej i organizacyjnej. Uczestnicy poznają m.in.:
Transformacyjne idee prowadzenia OdWażnych rozmów
Definicję OdWażnej odpowiedzialności
Korzyści i konsekwencje Cyklu Ofiary
Cykl OdWażnej odpowiedzialności a przy tym dowiadują się dlaczego warto podejmować odpowiedzialność
Sposoby przejścia z Cyklu Ofiary do Cyklu OdWażnej odpowiedzialności
Techniki prowadzenia rozmów pozwalających poznać ważne dla drugiej osoby wyzwania i problemy
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Chętniej podejmują się nowych zadań i projektów niezależnie od stanowiska
Szukają rozwiązań a nie wymówek, kiedy trafiają na trudności w realizacji celów
Skutecznie reagują wobec osób funkcjonujących w kontekście winy, obrony lub ochrony
Identyfikują rozmyte strategie i asekuranctwo oraz potrafią sobie z nim radzić
Tworzą nowy kontekst wokół odpowiedzialności
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Emocje i odporność psychiczna
Emocje pod opieką
Emocje pod opieką
Trudne doświadczenia pandemiczne sprawiają, że menedżerowie w znacznie większym stopniu muszą brać pod uwagę emocje – własne i współpracowników. Uczestnicy:
Zdobywają wiedzę o emocjach i ich funkcjach
Uczą się rozumienia własnych emocji i umiejętności używania ich w kontaktach z innymi
Poznają rolę emocji w biznesie i ćwiczą umiejętność radzenia sobie ze stanami emocjonalnymi innych osób
Poznają pięć kroków dyscypliny emocjonalnej w trudnej sytuacji
Trenują struktury rozmów menedżerskich
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Potrafią lepiej kontrolować własne zachowania
Skuteczniej pracują z emocjami podwładnych
Znają i potrafią używać narzędzi do prowadzenia trudnych rozmów menedżerskich
Zwiększają poczucie bezpieczeństwa i produktywność
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Ja ponad stresem
Ja ponad stresem
Uczestnicy warsztatu:
Poznają wpływ stresu na efektywność osobistą
Uczą się rozpoznawać sytuacje alarmowe w długoterminowym stresie
Poznają metody radzenia sobie ze stresem z wykorzystaniem ciała, psychiki, duchowości oraz relacji z innymi
Ćwiczą techniki zmniejszania napięcia – krótko i długodystansowe
Budują własny program antystresowy
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Budują odporność psychiczną
Potrafią zarządzać własną energią i efektywnością
Trafnie rozpoznają wzorce własnego myślenia i działania, które prowadzą do zwiększonego napięcia
Biorą odpowiedzialność za własne reakcje w trudnych sytuacjach
Zwiększają swój komfort pracy i współpracę z innymi
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Inteligencja emocjonalna
Inteligencja emocjonalna
W czasie warsztatu uczestnicy poszerzają wiedzę i rozwijają umiejętności w zakresie rozpoznawania i zarządzania emocjami. Uczestnicy:
Odkrywają indywidualne i biznesowe korzyści z rozwoju inteligencji emocjonalnej
Uczą się rozpoznawania emocji
Poznają techniki samoregulacji emocjonalnej i narzędzia ułatwiające rozumienie innych
Uczą się kompetencji społecznych
Dowiadują się, czym są cztery filary inteligencji emocjonalnej oraz jakie płyną z nich korzyści
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Lepiej komunikują się i współpracują
Rozwijają świadomości na temat mocnych stron i obszarów do pracy w zakresie inteligencji emocjonalnej
Zwiększają kompetencje identyfikowania własnych reakcji emocjonalnych i wpływania na nie
Zwiększają samoświadomość emocjonalną, umiejętności w zakresie samoregulacji, a także świadomości i kompetencji społecznych
Lepiej rozumieją emocje innych
Potrafią adekwatnie reagować w sytuacjach napięć emocjonalnych
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Odporność psychiczna – Mindfulness
Odporność psychiczna – Mindfulness
Warsztat z zakresu rozwoju osobistego pomaga budować trwałą zdolność do adekwatnego reagowania na trudności. Uczestnicy:
Zyskują wiedzę, czym jest odporność psychiczna a przy tym weryfikują mity na jej temat
Poznają zależność między odpornością psychiczną a efektywnością osobistą
Uczą się właściwego podejścia do informacji zwrotnej i rozwoju osobistego
Poznają składniki odporności psychicznej
Budują strategie wzmacniania odporności psychicznej
Ćwiczą medytację wdrożeniową
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Zdobywają praktyczne narzędzia służące do samoobserwacji
Wiedzą, jak budować podstawy dla regularnej praktyki medytacyjnej
Znają strategie rozwijania odporności psychicznej
Mają lepsze samopoczucie
Potrafią koncentrować się na obszarach swojego wpływu, na własnej reakcji na to, co pojawia się zarówno w świadomości jak i w rzeczywistości wokół nas
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Nie ma nie mogę – jak stawiać sobie cele i je realizować?
Nie ma nie mogę – jak stawiać sobie cele i je realizować?
Warsztat inspiracyjny, oparty na prawdziwej historii drogi Marcina Koniecznego od marzenia co celu – uczestnictwa w Mistrzostwach Świata w Triathlonie na dystansie Ironman, dostarcza uczestnikom wiedzy na temat:
Warunków realizacji ambitnych, długoterminowych celów
Metodykach pokonywania wyzwań i trudności
Znaczenia szczegółowego planu
Pracy z własną motywacją
Roli lidera/coacha/trenera w realizacji celu
Znaczenia świętowania sukcesów i wyznaczania kolejnych celów
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Potrafią skutecznie określać swoje cele
Identyfikują przeszkody w ich realizacji i dowiadują się jak je pokonywać
Wiedzą, jak utrzymywać motywację
Projektują i wdrażają własne strategie działania
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
W drodze do porozumienia
- dobre rozmowy
W drodze do porozumienia
- dobre rozmowy
Rozmowa jest jednym z najważniejszych narzędzi budowania relacji w firmie. Dzięki dobrym rozmowom pracownicy:
Czują się bezpieczni w relacjach z innymi.
Lepiej radzą sobie z trudnymi i wymagającymi sytuacjami w pracy.
Mają większą gotowość do otwierania dialogu i rozwiązywania trudnych spraw.
Czerpią satysfakcję z relacji w pracy, budują więzi, które stanowią wsparcie i cenny kapitał, zwłaszcza w czasie zwątpienia czy poszukiwania sensu w pracy.
Warsztat bazuje na założeniu, że dobra rozmowa to taka, która odbywa się w kontakcie z drugim człowiekiem. Pracujemy więc na postawach, przekonaniach, które ten kontakt utrudniają.
Dzięki udziałowi w warsztacie jego uczestnicy:
Zwiększają jakość swoich rozmów.
Prowadzą rozmowy z większą odwagą, otwartością i ciekawością.
Są gotowi do przeprowadzenia trudnej lub wymagającej rozmowy.
Potrafią zarządzać swoimi emocjami w ważnych rozmowach.
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Samoregulacja w czasach niepewności – webinar
Samoregulacja w czasach niepewności – webinar
Sesja webinarowa poświęcona wzmocnieniu kompetencji radzenia sobie ze stresem oraz budowania odporności psychicznej.
Po webinarze uczestnicy:
Znają podstawowe emocje oraz wiedzą, jaka jest rola emocji i uczuć.
Wiedzą, jakie konsekwencje – na poziomie osobistym i relacyjnym – wynikają z destrukcyjnych sposobów radzenia sobie ze stresem.
Widzą korzyści wynikające z przeżywania emocji w sposób konstruktywny
Znają podstawy języka Porozumienia bez przemocy (NvC) – emocje jako drogowskaz potrzeb.
Umieją zastosować model samoregulacji – sięganie do potrzeb za emocją.
Znają podstawy pozytywnej neuroplastyczności mózgu i jej zastosowanie w budowaniu odporności i przeżywaniu sytuacji trudnych.
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Konsultacje
superwizyjno – coachingowe
Konsultacje
superwizyjno – coachingowe
Jeśli masz wyzwanie menedżerskie związane z aktualną sytuacją, potrzebujesz opracować plan spotkania, nie wiesz, jak przygotować się do spotkania z zespołem, na którego funkcjonowanie obecna sytuacja ma destabilizujący wpływ, proponujemy konsultację 1:1 z coachem / konsultantem, który razem z Tobą zastanowi się nad wypracowaniem najlepszego na ten moment rozwiązania.
Dzięki sesji spojrzysz na swoje wyzwania z szerszej perspektywy.
Dostrzeżesz znaczące szczegóły mające wpływ na dobre funkcjonowanie Twoje i Twojego zespołu.
Razem z coachem opracujecie plan działań wspierający Ciebie i Twój zespół.
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Sprawność operacyjna
Design Thinking
Design Thinking
Cele szkolenia:
Poznanie metody pracy projektowej, która stymuluje innowacyjność i pomysłowość w zespole
Projektowanie z głową – poznanie procesu, narzędzi i sposobu myślenia projektowego, które sprawią, że projekty nie będą wpadać do szuflady, nauka obserwacji czynników mających wpływ na proces tworzenia nowych rozwiązań, znając ewentualne bariery i sposoby ich pokonywania
Większa efektywność pracy indywidulanej/zespołu w krótszym czasie
Oszczędność budżetu – wdrażanie produktów, usług czy procesów, których nikt nie potrzebuje, wiąże się z ogromnymi kosztami. Metoda Design Thinking zapewnia oszczędność i optymalizację kosztów – wydajesz, kiedy wiesz, że dane rozwiązanie ma sens
Rozwój poprzez innowację – nauka unikalnych kompetencji w skali całej organizacji
Zmiana na lepsze – nauka większej otwartości w zespole, odważniejszych decyzji oraz odpowiedzialności za zadania i wyniki
Korzyści dla uczestnika:
Umie wykorzystywać narzędzia metody Design Thinking w swoich codziennych projektach
Potrafi myśleć jak odbiorca swoich rozwiązań
Stosuje nawyki wspierające zwinne metody zarządzania projektami
Rozumie czym jest innowacja i jakie czynniki wpływają na tworzenie innowacyjnych rozwiązań
Wie, jaka jest ich naturalna rola, jaki jest ich wkład w proces tworzenia nowych rozwiązań
Potrafi skutecznie sprzedawać pomysły w organizacji
[NAGRANIE Z WEBINARU] Metoda Design Thinking – jak ją wdrożyć do organizacji?
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Czas OdNowa
Czas OdNowa
Podczas warsztatu uczestnicy poznają:
Narzędzia planowania: MS Outlook, Google, Lotus Notes
Techniki codziennego zarządzania sobą w czasie
Zasady ustalania priorytetów i koncentrowania działań na osiąganiu celów
Strategie walki z zakłóceniami
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Efektywnie planują swoje działania
Realizują cele, skupiając się na kluczowych czynnościach
Potrafią zarządzać wieloma zadaniami
Wypracowują własny system zarządzania sobą w czasie
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Facylitowanie spotkań
Facylitowanie spotkań
Facylitacja to jedna z metod pracy z grupą, pozwalająca wspólnie przyjrzeć się ważnym zagadnieniom, osiągnąć konsensus, uwolnić kreatywność. Uczestnicy:
Poznają charakterystykę facylitacji na tle innych form pracy z grupą
Analizują własne zasoby i obszary do pracy w kontekście umiejętności facylitacyjnych
Poznają Model 5 kroków prowadzenia facylitacji i doświadczają pracy z nim w formie zespołowej gry symulacyjnej
Uczą się zasad projektowania sesji facylitacyjnej
Poznają narzędzia diagnozy sytuacji, pozwalające zaprojektować proces zgodny z potrzebami zespołu / uczestników
Przygotowują z pomocą superwizora i prowadzą sesje facylitacyjne z obszaru swojej działalności zawodowej
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Pomagają zespołom w identyfikowaniu i rozwiązywaniu problemów
Wpierają procesy podejmowania decyzji
Wiedza jak podnosić efektywność spotkań
Potrafią adekwatnie reagować w trudnych sytuacjach podczas sesji facylitacyjnych
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Twórcze rozwiązywanie problemów
Twórcze rozwiązywanie problemów
Warsztat służy rozwijaniu umiejętności znajdowania kreatywnych rozwiązań. Uczestnicy poznają i ćwiczą:
Indywidualne i zespołowe metody pracy twórczej
Różnorodne techniki kreowania pomysłów (m.in. Odwracanie, Metaplan)
Techniki oceny pomysłów
Metody rozwijania koncepcji – od idei do wdrożenia
Narzędzia ukierunkowywania uwagi
Wdrażanie innowacji
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Potrafią kreować innowacyjne pomysły na rozwój projektów, działań i biznesu
Znajdują sposoby doskonalenia istniejących produktów lub procesów
Wiedzą jak ocenić i stworzyć plan wdrożenia koncepcji
Znają bariery wdrażania innowacji i potrafią je przezwyciężać
Potrafią znaleźć poparcie dla swoich pomysłów w organizacji
Patrzą szerzej, przełamują schematy i wychodzą poza istniejące ramy
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Efektywny i zdrowy home office
Efektywny i zdrowy home office
Powszechne w ostatnim okresie doświadczenie pracy zdalnej odsłoniło poważne trudności w organizacji własnej pracy poza biurem. Uczestnicy:
Analizują szanse i zagrożenie związane z pracą zdalną
Budują Efektywny cykl dnia, poznają zdrowe nawyki dotyczące higieny pracy oraz pomocne techniki
Poznają rolę i funkcje planów, checklist, poczty i kalendarza
Poznają techniki zarządzania czasem przez cele
Uczą się organizowania otoczenia sprzyjającego skupieniu uwagi
Budują plany działań zaradczych i prewencyjnych
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Zwiększają efektywności pracy zdalnej
Mają kompetencje w zakresie zarządzania priorytetami i zadaniami
Potrafią dbać o higienę pracy i motywację własną
Wiedzą, jak zaprojektować otoczenie sprzyjające efektywnej pracy zdalnej w skupieniu, jak zmniejszyć ilość rozpraszaczy i zaoszczędzić czas
Bardziej efektywnie wykorzystują czas pracy w formie home office, potrafią zarządzać zadaniami i projektami
Zyskują poczucie wpływu na swój czas, mają większa motywację do pracy i poprawiają work-life balance
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Relacje z klientem
Zarządzanie jakością obsługi klienta
Zarządzanie jakością obsługi klienta
Szkolenie dla kadry menedżerskiej pogłębiające zrozumienie związku pomiędzy jakością doświadczeń klienta a wynikami biznesowymi organizacji. Uczestnicy:
Poznają zasady zapewniania satysfakcji klienta
Poznają Pięć zadań menedżera w budowaniu świadomości proklienckiej podwładnych
Ćwiczą zarządzanie trudnymi sytuacjami, np. dowiadują się jak wspierać pracowników albo jak formułować wskazówki rozwojowe
Trenują umiejętności w oparciu o własne przykłady z życia zawodowego
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Znają i stosują w swojej pracy zasady zarządzania jakością obsługi
Skutecznie motywują pracowników do działania z wysoką jakością
Jasno komunikują oraz egzekwują cele związane z obsługą
Efektywnie wspierają swoich pracowników w trudnych sytuacjach
Udzielają informacji zwrotnej w sposób motywujący do zmiany zachowania
Prowadzą spotkania z pracownikami mające na celu stałe udoskonalanie jakości obsługi
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Innowacyjnie o lojalności klienta
Innowacyjnie o lojalności klienta
Współczesne teorie, modele sprzedaży i obsługi klienta coraz częściej i wyraźniej podkreślają, że w kontaktach z klientem liczy się partnerstwo. Uczestnicy:
Poznają model faz budowania relacji z drugim człowiekiem
Uczestniczą w grze szkoleniowej, poznając mechanizmy budowania relacji z klientem w oparciu o zaufanie, szczerość i otwarty dialog
Praktykują z Kartą person, narzędziem pomagającym zrozumieć potrzeby klienta
Diagnozują własny styl komunikacji przy użyciu kwestionariusza HRDQ®; identyfikują cechy i zachowania właściwe różnym stylom
Uczą się, jak skutecznie współpracować i na co uważać w rozmowie z klientem reprezentującym dany styl
Uczestniczą w grze szkoleniowej, pokazującej sytuację konfliktową w praktyce
Uczą się reagować na wątpliwości, zarzuty i reklamacje
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Korzystają z narzędzi wspierających proces poszukiwania nietypowych rozwiązań, budujących ścisły związek i lojalność wobec marki czyli tzw. lovemark
Stosują innowacyjne rozwiązania w posprzedażowej obsłudze klienta
Aktywnie pracują z oczekiwaniami klientów
W sytuacjach konfliktowych poszukują wraz z klientem rozwiązań, dzięki czemu łatwiej przychodzi im utrzymywanie długofalowej współpracy
Stają się świadomymi i proaktywnymi sprzedawcami, co przekłada się na wzrost satysfakcji i lojalności klientów
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Trudne sytuacje w obsłudze klienta
Trudne sytuacje w obsłudze klienta
Warsztat poprzedzony jest diagnozą potrzeb uczestników i ich przełożonych, co pozwala pracować na realnych przykładach z własnego życia zawodowego. Uczestnicy:
Poznają potrzeby psychologiczne klienta w trudnej sytuacji
Poznają Model reakcji reaktywnej i proaktywnej
Uczą się rozpoznawania emocji, ukrytych za zachowaniami
Poznają techniki zarządzania emocjami własnymi i klienta
Ćwiczą asertywną komunikację z klientem będącym pod wpływem silnych emocji
Uczą się technik reagowania na krytykę
Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania uczestnicy:
Efektywnie zarządzają własnymi emocjami podczas trudnej rozmowy
Znają swój styl komunikacji oraz wiedzą jak rozpoznawać styl klienta, co pozwala efektywnie rozmawiać z różnymi typami klientów
Stosują asertywne techniki w trudnych sytuacjach
Odpowiednio reagują na atak i krytykę
Potrafią odmawiać łagodnie, lecz stanowczo, tak, aby nie tracić klienta
Wiedza jak skutecznie udzielać odpowiedzi na zastrzeżenia klienta
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!