Trening rozmów menedżerskich
-
SzkolenieTrening rozmów menedżerskich
-
Najbliższy termin23 - 24 stycznia 2025
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
szkoleniaotwarte@houseofskills.pl
Patrycja
+48 881 919 234Kamil
+48 501 630 741Informacje o szkoleniu
Obserwujemy zmianę wzorców skutecznego przywództwa. Kontrolę zastępuje zaufanie, charyzmę i autorytet – współpraca, uważność i umiejętność słuchania. Kluczowym narzędziem menedżerskim staje się rozmowa. Menedżerowie coraz częściej mierzą się z trudnymi rozmowami ze współpracownikami i partnerami biznesowymi, a od jakości tych rozmów zależą ich rezultaty biznesowe. Trening trudnych rozmów menedżerskich daje okazję do poznania i przećwiczenia różnych strategii i technik, które pomogą skutecznie radzić sobie w trudnych sytuacjach menedżerskich oraz budować pozytywne, oparte na zaufaniu relacje z pracownikami.
Profil uczestnika
Warsztat przeznaczony jest dla menedżerów wszystkich szczebli organizacyjnych – kadra kierownicza, menedżerowie liniowi, średniego i wyższego szczebla, którzy posiadają podstawową wiedzę z obszaru zarządzania i komunikacji i szukają zaawansowanych form rozwojowych, by dalej rozwijać swoja efektywność w roli lidera.
Rekomendowane jest wcześniejsze uczestnictwo w szkoleniu „Skuteczny Menedżer”, „Przywództwo SLII Experience™ Blancharda” lub innym szkoleniu menedżerskim o podobnym profilu.
Założenia programu
Trening rozmów menedżerskich to praktyczny, osadzony w rzeczywistości biznesowej uczestników proces rozwojowy. Daje okazję do zweryfikowania kompetencji menedżerskich w działaniu, zachęca do analizowania i wpływania na rozwój i motywację współpracowników.
Program skierowany jest do menedżerów, którzy mierzą się z wyzwaniami takimi jak, np.:
Obniżenie zaangażowania pracowników i budowanie motywującego środowiska pracy,
Spadek jakości wykonywania zadań, spadek wyników w zespole, sytuacje wymagające konfrontowania się z trudną rzeczywistością,
Wprowadzanie zmian, wdrażanie nowych strategii działania,
Trudności we współpracy na różnych etapach w cyklu życia pracownika w organizacji (np. podsumowanie okresu próbnego, przekazywanie cyklicznych informacji zwrotnych, rozmowy o awansie, podwyżce, odejście lub zwolnienie).
Rezultaty
Dzięki udziałowi w warsztacie uczestnicy:
Rozwijają umiejętności prowadzenia trudnych rozmów – jak rozpoczynać, prowadzić i kończyć rozmowy, by wykorzystać w pełni jej możliwości,
Uczą się jak poruszać ważne i trudne tematy, jak konfrontować się w istotnych sprawach, nie burząc relacji,
Uzyskują informacje zwrotne na temat ich sposobu komunikacji – mocnych stron, talentów, jak i wyzwań w prowadzeniu rozmów,
Zyskują większą samoświadomość w obszarze prowadzenie rozmów, co umożliwia im budowanie autorytetu liderskiego i zaufania w relacjach ze współpracownikami,
Lepiej rozumieją wpływ własnych reakcji i zachowań na pracowników i otoczenie zawodowe.
Stosowane metody
Podczas warsztatu podstawową metodą pracy jest prowadzenie rozmów (na forum grupy, w parach, w podgrupach) z trenerem-sparing partnerem na wcześniej przygotowanych scenariuszach oraz realnych wyzwaniach z rzeczywistości zawodowej wnoszonych przez uczestników. Pomiędzy scenkami uczestnicy w interaktywnej formie otrzymują pigułki wiedzy dostosowane do indywidualnych potrzeb (np. wprowadzanie lub przypominanie technik stosowanych w asertywnej komunikacji, wywieraniu wpływu, zarzadzaniu zmianą, delegowaniu zadań, itp.) Po każdej scence uczestnik/czka otrzymuje informację zwrotną, która pomoże mu rozwinąć świadomość własnych talentów i wyzwań w prowadzeniu rozmów z pracownikami.
Prowadzący
Wprowadzenie
- Warunki efektywnej rozmowy
- Model GROW
Trening rozmów ze sparing partnerem:
- Podsumowanie okresu próbnego
- Przekazanie pełnej informacji zwrotnej
- Rozmowa dyscyplinująca
- Rozmowa konfrontująca jako element wdrożenia linii interwencji menedżerskiej
- Rozmowa, która koncentruje się na poszukiwaniu informacji zwrotnej u pracownika
- Rozmowa z pracownikiem w oporze wobec zmiany
- Rozmowa wokół budowania zaangażowania
- Rozmowa o podwyżce, awansie
- Rozmowa kończąca współpracę
Podsumowanie
- Przygotowanie planu wdrożenia kluczowych umiejętności prowadzenia efektywnych rozmów.
i zostanie powiększona o podatek VAT
Program szkolenia
Wprowadzenie
- Warunki efektywnej rozmowy
- Model GROW
Trening rozmów ze sparing partnerem:
- Podsumowanie okresu próbnego
- Przekazanie pełnej informacji zwrotnej
- Rozmowa dyscyplinująca
- Rozmowa konfrontująca jako element wdrożenia linii interwencji menedżerskiej
- Rozmowa, która koncentruje się na poszukiwaniu informacji zwrotnej u pracownika
- Rozmowa z pracownikiem w oporze wobec zmiany
- Rozmowa wokół budowania zaangażowania
- Rozmowa o podwyżce, awansie
- Rozmowa kończąca współpracę
Podsumowanie
- Przygotowanie planu wdrożenia kluczowych umiejętności prowadzenia efektywnych rozmów.
Koszt uczestnictwa
i zostanie powiększona o podatek VAT
FAQ
-
Jak zapisać się na szkolenie?
Aby się zapisać najpierw należy wybrać temat, wejść na podstronę wybranego szkolenia i wypełnić dostępny tam formularz zgłoszeniowy. Można zrobić to na dwa sposoby – albo wypełnić formularz elektroniczny, albo pobrać go w pliku, wypełnić i wysłać jego skan na adres szkoleniaotwarte@houseofskills.pl.
-
Czy po ukończeniu szkolenia otrzymam zaświadczenie?
Tak, szkolenie kończy się uzyskaniem certyfikatu poświadczonego przez trenera prowadzącego.
-
Gdzie odbywa się szkolenie?
Szkolenia otwarte organizowane są w naszej siedzibie na ul. Równoległej 4A lub w profesjonalnie wyposażonych salach szkoleniowych na terenie Warszawy. Szczegółowe informacje organizacyjne wraz z miejscem szkolenia przesyłane są około 1,5 tygodnia przed jego rozpoczęciem.
-
Co wchodzi w cenę szkolenia?
Cena szkolenia zawiera koszty uczestnictwa w programie, materiałów dydaktycznych, wykorzystania platform i innych narzędzi przewidzianych w programie. W przypadku szkoleń stacjonarnych w cenę wliczone są również koszty obiadu oraz napojów i przekąsek serwowanych podczas przerw kawowych.
-
Jak mogę zapłacić za szkolenie?
Akceptujemy przelewy oraz płatności kartą kredytową, których można dokonać w siedzibie naszej firmy.
-
Jaka jest minimalna i maksymalna liczba uczestników?
Szkolenia stacjonarne prowadzimy w grupach 6 – 12 osobowych, a w warsztatach online uczestnicy od 8 do 15 osób.
-
Czy otrzymam materiały szkoleniowe?
Tak, w trakcie szkolenia otrzymują Państwo materiały szkoleniowe w postaci podręczników i zeszytów ćwiczeń. Jeśli przewiduje to program konkretnego szkolenia, udostępniamy również e-szkolenia lub materiały dostarczane przez platformy elektroniczne.
-
Czy jeśli zgłoszę i się i zrezygnuję, muszę ponieść jakieś koszty?
W przypadku rezygnacji na 8 lub więcej dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, zastrzegamy sobie prawo do wystawienia noty obciążeniowej w wysokości 50% ceny szkolenia. Powstała w ten sposób należność zostanie potrącona od kwoty wcześniej uiszczonej tytułem zapłaty za szkolenie. Jeżeli zgłoszona osoba nie dokonała wcześniej zapłaty, zobowiązana jest do uregulowania noty obciążeniowej w terminie 14 dni od daty jej wystawienia.
W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na 1 lub 2 dni robocze przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, zachowujemy prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie. Wcześniej wpłacone kwoty nie podlegają w tej sytuacji zwrotowi.
-
Czy są teraz jakieś promocje?
Aktualne promocje dostępne są na naszej stronie Nasze Promocje
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
szkoleniaotwarte@houseofskills.pl
Patrycja
+48 881 919 234Kamil
+48 501 630 741