fbpx

Emocjonalny (nie)ład w pracy – Klient w podróży przez handel w sieci – Wojciech Szymański

Kupowanie w sieci stało się powszechną aktywnością i wzbudza emocje. Rozmawiamy o tym z Wojciechem Szymańskim. Choć nie unikniemy rozwoju e-commerce, mamy do zrobienia wiele, aby nie cierpiał na tym klimat. Ilekroć widzę pracowników firm kurierskich rozładowujących samochody dostawcze przed paczkomatami, myślę o plastikowych opakowaniach, wypełniaczach paczek i o tym, że część z nich tą samą drogą będzie odsyłana – bywa, że bardzo daleko – bo okaże się nieprzydatna. Znów ślad węglowy itd. Chciałabym, żeby firmy takie jak ta, pana Wojciecha, bardziej uwzględniały te kwestie we współpracy z ich klientami. Zapraszam do wysłuchania naszej rozmowy.

 

O audycji

Praca to dla większości z nas bardzo istotny i czasochłonny element życia. Z tego powodu przywiązujemy dużą wagę do jakości wszystkiego, co pracy i jej konsekwencji dotyczy. Doświadczamy też różnorodnych emocji podczas pracy, przed i po niej, każdego dnia. Dlatego warto mówić o tym, jaka jest jakość naszej pracy, przyglądać się w jaki sposób czynić ją lepszą, byśmy się w niej naprawdę dobrze czuli. Takim zagadnieniom będzie poświęcony nowy podcast, a zatytułowałam go Emocjonalny (nie)ład w pracy.

Nowe odcinki są publikowane na stronie House of Skills oraz w najpopularniejszych serwisach podcastowych w połowie każdego miesiąca.

Słuchaj na

  • spotify
  • deezer
  • addict
  • podchaser
  • apple
  • google

Skontaktuj się z nami,
jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o innych ofertach,
jakie mamy dla Ciebie.