Doświadczony menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym, które zbierał w dużych międzynarodowych organizacjach z branży FMCG. Z sukcesem tworzył zespoły i zarządzał nimi. Jako szef marketingu odpowiadał za tworzenie strategii marek Dermika i Soraya. Kierował marką Durex osiągając z nią pozycję lidera rynkowego. Własne doświadczenie biznesowe skutecznie przełożył na umiejętności trenerskie, co jest wielokrotnie doceniane w feedbackach.
Jako trener-konsultant pracował dla różnorodnych branż – od konsultingu (Deloitte, EY), bankowości (Alior), po największe agencje reklamowe.
W pracy – w kontekście automotywacji i efektywności – korzysta ze swoich doświadczeń zdobywanych podczas startów w górskich biegach ultra (100km+).
Obszary specjalizacji:
- przywództwo i zarządzanie
- budowanie zespołów
- zarządzanie zmianą
- strategie – doradztwo
- symulacje biznesowe