Doświadczony menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym, które zbierał dużych międzynarodowych organizacjach FMCG w segmencie kosmetycznym (Orkla, Procter&Gamble, PZ Cussons). Był szefem marketingu odpowiedzialnym za stworzenie strategii marek Dermika i Soraya. Kierował marką Durex osiągając z nią pozycję lidera rynkowego. Z sukcesem tworzył i kierował zespołami. Dawał im przestrzeń do działania, podejmowania decyzji i brania odpowiedzialności. To motywuje i sprzyja rozwojowi ludzi, a menedżerowi daje ogromną satysfakcję.
Teraz wykorzystuje swoje doświadczenia z pracy menedżerskiej jako trener-konsultant.
Absolwent Zarządzania i Marketingu, ścieżki Kierowania Ludźmi na SGH oraz Szkoły Trenerów House of Skills.
Pełen pozytywnej energii i chęci działania. Wierzy, że dzięki ludziom nie ma rzeczy niemożliwych
Prywatnie dzieli czas pomiędzy rodzinę a swoją największe pasje – muzykę (pasywnie i aktywnie) oraz góry, a szczególnie biegi ultra. Ma na koncie kilka sukcesów – m.in. zwycięstwo w trzyetapowym biegu Garmin ultra race (158km) oraz ukończenie prestiżowych zawodów górskich (m.in. UTMB – 170 km wokół Mont Blanc).
Obszary jego specjalizacji to:
- Przywództwo
- Zarządzanie ludźmi
- Budowanie zespołów
- Zarządzanie zmianą