Od zawsze działa na styku biznesu i HR, bo po co wybierać, skoro można mieć wpływ na to, jak wygląda współpraca obu tych światów?
Od 16 lat pracuje w sprzedaży jako “budownicza” działań prospectingowych. Doświadczenie zdobywała w firmach rekrutacyjnych, szkoleniowych, consultingowych i marketingowych. Operacyjnie “otworzyła” ponad 1k drzwi do decydentów, na poziomie c-level w największych firmach w Polsce.
Jest od praktyki, a nie od teorii, od „brudnej”, najbardziej niewdzięcznej, nielubianej przez sprzedawców prospectingowej roboty. Od zimnych maili, telefonów, od social sellingu i mądrego wykorzystywania digitalowych narzędzi. Konkretna, skrupulatna i skuteczna w „łączeniu kropek”. Klienci doceniają jej umiejętność precyzyjnego odpowiadania na ich potrzeby, dzięki czemu oszczędza ich czas i energię. W House of Skills wspiera Trenerów na linii klient – HoS i prowadzi programy, które mają na celu przekształcenie wizerunku pracownika w zaufanego doradcę w świecie cyfrowym.
Specjalizacje:
- budowanie procesów sprzedaży w obszarze prospectingu
- strategie pozyskania klienta, generowania szans sprzedaży
- sztuka pisania skutecznych wiadomości
- social selling – personal branding dla specjalistów i kadry menedżerskiej