Emocje w sytuacji kryzysowej
Najczęstsze problemy
Pracownicy czują lęk i niepokój
w związku z niestabilną sytuacją na świecie (pandemia, inflacja, zbrojna inwazja na Ukrainę)
Pracownicy nie radzą sobie ze stresem i emocjami
Menedżerowie nie wiedzą, jak rozmawiać z pracownikami o emocjach w trudnej, kryzysowej sytuacji
Rozumiemy, że każda organizacja jest inna. Dlatego za każdym razem wnikliwie analizujemy sytuację i dopasowujemy rozwiązania tak, aby odpowiadały na potrzeby Twojego biznesu
Przykładowe rozwiązania
W drodze do porozumienia
- dobre rozmowy
W drodze do porozumienia
- dobre rozmowy
Rozmowa jest jednym z najważniejszych narzędzi budowania relacji w firmie. Dzięki dobrym rozmowom pracownicy:
Czują się bezpieczni w relacjach z innymi.
Lepiej radzą sobie z trudnymi i wymagającymi sytuacjami w pracy.
Mają większą gotowość do otwierania dialogu i rozwiązywania trudnych spraw.
Czerpią satysfakcję z relacji w pracy, budują więzi, które stanowią wsparcie i cenny kapitał, zwłaszcza w czasie zwątpienia czy poszukiwania sensu w pracy.
Warsztat bazuje na założeniu, że dobra rozmowa to taka, która odbywa się w kontakcie z drugim człowiekiem. Pracujemy więc na postawach, przekonaniach, które ten kontakt utrudniają.
Dzięki udziałowi w warsztacie jego uczestnicy:
Zwiększają jakość swoich rozmów.
Prowadzą rozmowy z większą odwagą, otwartością i ciekawością.
Są gotowi do przeprowadzenia trudnej lub wymagającej rozmowy.
Potrafią zarządzać swoimi emocjami w ważnych rozmowach.
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Emocje pod opieką
Emocje pod opieką
Doświadczenia pandemiczne, trudna sytuacja gospodarcza i wojna w Ukrainie sprawiają, że menedżerowie w znacznie większym stopniu muszą brać pod uwagę emocje – własne i współpracowników.
Warsztat „Emocje pod opieką”:
Poszerza wiedzę o emocjach (w odróżnieniu od uczuć), ich funkcjach, pochodzeniu.
Uczy, jak nie ulegać stereotypom w kontaktach z emocjami innych ludzi.
Wskazuje dlaczego z emocjami warto pracować i jakie to ma znaczenie w czasach nacechowanych niepewnością.
Inspiruje, jak menedżer może pracować z emocjami swych pracowników, także wtedy, gdy emocje spowodowane są sytuacjami nie związanymi z pracą zawodową.
Warsztat jest adresowany do menedżerów, którzy chcą lepiej rozumieć znaczenie emocji we własnym funkcjonowaniu, u innych osób i we współpracy zespołowej.
Uczestnicy zapoznają się z konkretnymi strukturami rozmów menedżerskich i słownikiem sformułowań przydatnych podczas trudnych rozmów, którym towarzyszą emocje.
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Samoregulacja w czasach niepewności – webinar
Samoregulacja w czasach niepewności – webinar
Sesja webinarowa poświęcona wzmocnieniu kompetencji radzenia sobie ze stresem oraz budowania odporności psychicznej.
Po webinarze uczestnicy:
Znają podstawowe emocje oraz wiedzą, jaka jest rola emocji i uczuć.
Wiedzą, jakie konsekwencje – na poziomie osobistym i relacyjnym – wynikają z destrukcyjnych sposobów radzenia sobie ze stresem.
Widzą korzyści wynikające z przeżywania emocji w sposób konstruktywny
.
Znają podstawy języka Porozumienia bez przemocy (NvC) – emocje jako drogowskaz potrzeb.
Umieją zastosować model samoregulacji – sięganie do potrzeb za emocją.
Znają podstawy pozytywnej neuroplastyczności mózgu i jej zastosowanie
w budowaniu odporności i przeżywaniu sytuacji trudnych.
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Konsultacje
superwizyjno – coachingowe
Konsultacje
superwizyjno – coachingowe
Jeśli masz wyzwanie menedżerskie związane z aktualną sytuacją, potrzebujesz opracować plan spotkania, nie wiesz, jak przygotować się do spotkania z zespołem, na którego funkcjonowanie obecna sytuacja ma destabilizujący wpływ, proponujemy konsultację 1:1 z coachem / konsultantem, który razem z Tobą zastanowi się nad wypracowaniem najlepszego na ten moment rozwiązania.
Dzięki sesji spojrzysz na swoje wyzwania z szerszej perspektywy.
Dostrzeżesz znaczące szczegóły mające wpływ na dobre funkcjonowanie Twoje i Twojego zespołu.
Razem z coachem opracujecie plan działań wspierający Ciebie i Twój zespół.
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!
Jak to wpłynie na twój biznes
Wzrost kompetencji menedżerskich – rozpoznawania emocji współpracowników i odpowiedniego reagowania
Większa odporność psychiczna menedżerów i członków ich zespołów
Lepsza jakość rozmów
między pracownikami
Wzrost poczucia bezpieczeństwa pracowników
Zwiększone zaufanie do firmy i liderów
FAQ
-
Czym zajmuje się House of Skills?
Jesteśmy wiodącą marką na polskim rynku usług doradczo-szkoleniowych. Zakres naszej działalności sięga od proponowania rozwiązań na poziomie strategicznym, do realizacji programów, dzięki którym rozwijamy kompetencje dużych grup pracowników. Współpracujemy z 19 międzynarodowymi partnerami know-how i licencjodawcami, a do grona naszych klientów należy 1/3 z 500 największych firm w Polsce.
-
Co jest unikalnego w metodach pracy House of Skills?
Kreujemy i realizujemy projekty w formule stacjonarnej oraz hybrydowej, tak aby inwestycje w rozwój ludzi i systemów zarządzania przynosiły realny zwrot.
Niezależnie od tego czy skupiamy się na jednostkach, zespołach czy organizacjach, miarą sukcesu jest dla nas konkretna zmiana i jej wymierny efekt biznesowy. Dlatego w naszym podejściu wdrożenie wbudowane jest w cały proces.- Określamy cele
- Analizujemy kontekst
- Uruchamiamy dźwignie
- Pokazujemy Efekt
-
Jak zapewniamy efekty szkoleń online i hybrydowych?
Proces rozwojowy online, na wszystkich jego etapach, jest skuteczny pod warunkiem, że zbudujemy i utrzymamy zaangażowanie. Dlatego nasze podejście opiera się na trzech filarach:
- Osobista relacja
- Projektowanie
- Interaktywność
Potrzebne funkcjonalności i narzędzia technologiczne dopasowujemy do założonego celu i potrzeb klienta. Wirtualne studio szkoleniowe House of Skills to nasza unikatowa forma pracy: narzędzia pracy w klasie łączą się z nowoczesną technologią w jedną rzeczywistość.
-
Jakie metody szkoleniowe wykorzystujecie?
Pracujemy głównie warsztatowo, co oznacza, że wiedza teoretyczna ograniczona jest do minimum, a większość czasu podczas sesji poświęcamy doświadczaniu i ćwiczeniu umiejętności.
Wykorzystujemy angażujące i urozmaicone metody pracy z ludźmi, m.in.: warsztaty online i w sali, webinary, wykłady konferencyjne, sesje Action Reflection Learning, warsztaty realizowane metodą dramy, symulacje biznesowe, kalendarze wdrożeniowe, kwestionariusze autodiagnozy, sesje doradczo-coachingowe oraz blended learning. Tam, gdzie służy to procesowi rozwoju, korzystamy z aplikacji, portali i platform.
-
Czy szkolenia przekładają się na efekty?
Osiągnięcie zgodnego z oczekiwaniami Klienta, zakontraktowanego na początku procesu efektu jest sednem naszej filozofii działania.
Więcej na ten temat można znaleźć w sekcji Jak pracujemy>>
-
Gdzie odbywają się szkolenia?
To zależy od oczekiwań Klienta. Mogą być organizowane w jego siedzibie lub wynajętej sali szkoleniowej w dowolnej lokalizacji. Do projektów realizowanych w Warszawie rekomendujemy doskonale wyposażone do pracy warsztatowej sale naszego centrum szkoleniowego Metrum ¾.
-
W ofercie House of Skills nie ma programów, które mnie interesują, co w takim przypadku?
Skontaktuj się nami poprzez formularz, który łatwo znajdziesz na stronie. Nasi eksperci mają doświadczenie w tworzeniu autorskich programów rozwojowych, a szeroka sieć partnerów know-how zapewnia nam możliwość dopasowania oferty do potrzeb Klientów -oczywiście o ile nie wykracza to poza ramy naszej specjalizacji merytorycznej.
-
Czy macie e-learning?
W tym obszarze współpracujemy z marką e-learning.pl, dostawcą kompleksowych rozwiązań edukacyjnych, realizowanych za pomocą nowoczesnych technologii.