fbpx

„Storytelling – moc opowieści w biznesie” – Dzień otwarty House of Skills 19 marca 2020 r.

Prawdopodobnie najdroższa w historii świeczka w kształcie wielkanocnego królika została sprzedana za prawie sto dwanaście dolarów. Joshua Glen i Robert Walker, felietoniści New York Timesa kupili ją wcześniej za trzy dolary w sklepie z używaną odzieżą, a potem dopisali jej historię i wystawili na e-bayu. Na przedmiotach „z historią” zarobili łącznie ponad osiem tysięcy dolarów, dowodząc, że opowieść nadaje przedmiotom znaczenie i kilkunastokrotnie podnosi ich wartość. Dlatego historie są tak ważne również z biznesowego punktu widzenia.

Storytelling nie jest nowym narzędziem. Opowiadanie historii było częścią każdej kultury – ludzie komunikowali się ze sobą historiami, na długo przedtem zanim zaczęli je spisywać. Najstarsze opowieści nadawały sens światu, były wskazówką moralną, dawały poczucie więzi ze światem, z przodkami, ze wspólnotą, z rodziną. Są i mogą być częścią kultury – również organizacyjnej. To jeden z najsilniejszych środków wywierania wpływu – ważne, żeby umieć z niego korzystać.

Jest również istotna różnica w tym, jak opowiadamy ważne dla nas i dla firmy historie. Dla przykładu zamiast opowiadać:

Pamiętam jak dziś, jak wspólnie z kilkoma dywizjami naszej kancelarii reprezentowanymi przez szereg kluczowych osób, konstruowaliśmy dla klienta rozwiązania strategiczne w zakresie jego postępowania procesowego. Analizie podlegało wiele różnych czynników, co wymagało pracy po godzinach.

można powiedzieć to:

Pamiętam, jak zamówiliśmy do naszego biurowca 20 kebabów. To jedyne, co mogliśmy mieć na wynos o 3 w nocy. Właśnie kończyliśmy pisać pozew dla naszego klienta. Chyba nigdy wcześniej nie zostaliśmy w pracy tak licznie i o takiej godzinie. Ale ta sprawa wciągnęła nas od momentu, gdy drzwi naszej firmy przekroczył…

Jest różnica?

Zapraszamy Państwa na „Storytelling – moc opowieści w biznesie” – dzień otwarty z House of Skills, podczas którego odpowiemy na pytania:

  • Co może dać opowiadanie historii liderom, menedżerom, sprzedawcom, konsultantom i prezenterom?
  • Jak wykorzystać storytelling w rzeczywistości biznesowej i wesprzeć realizację celów organizacji?
  • Jak budować historie tak, żeby słuchacze z ekscytacji siedzieli na brzegu krzesła?
  • Jak rozpoznać „morderców” opowieści i w jaki sposób można uniknąć narracyjnych pułapek?

Spotkanie odbędzie się 19 marca 2020 r. w godzinach 9:30 – 15:00.

Miejsce: Centrum Szkoleniowe Metrum ¾, ul. Równoległa 4a, Warszawa

Spotkanie poprowadzą: Małgorzata BorowskaMaciej Strzelecki – konsultanci i trenerzy House of Skills.

Agenda spotkania:

09:30 – 10:00 Zapraszamy na poranną kawę
10:00 – 10:30 Zacznij się przejmować. Dowiedz się czym jest opowieść i po co jej używać.
10:30 – 11:30 Sprawdź, za co trzymasz kciuki. Dowiedz się, co odróżnia dobrą historię od kiepskiej.
11:30 – 12:00 Przerwa kawowa
12:00 – 13:05 Nadaj historii strukturę. Poprowadź słuchaczy przez opowieść korzystając z narracyjnych struktur i rodzajów scen.
13:05 – 13:40 Rób zbliżenia. Sprawdź, co dają opowieści istotne szczegóły.
13:40 – 14:00 Podsumowanie spotkania, wnioski, pytania
14:00 – 15:00 Zapraszamy na wspólny lunch

Mamy nadzieję, że spotkanie to będzie dla Państwa inspirującym doświadczeniem, da okazję do poznania stylu pracy naszych konsultantów i trenerów, poszerzenia wiedzy na temat innowacyjnych produktów szkoleniowych, jak również będzie okazją do przedyskutowania przedstawionych rozwiązań w gronie osób zainteresowanych wyzwaniami stojącymi przed współczesnymi pracownikami, zespołami oraz organizacjami.

Dni otwarte House of Skills to cykliczne spotkania, podczas których naszym Klientom prezentujemy próbki rozwiązań rozwojowych (w formie gier symulacyjnych, inspiracji, przykładów, scenariuszy z odgrywaniem ról) oraz zawodowy warsztat naszych konsultantów i trenerów.

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc bardzo prosimy o potwierdzenie przybycia (adres e-mail: Sandra.Podlaska@houseofskills.pl lub telefonicznie 22 37 63 000).

Zapraszamy!

Skontaktuj się z nami,
jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o innych ofertach,
jakie mamy dla Ciebie.