Bezpieczeństwo psychologiczne w pracy – klucz do zdrowej kultury organizacyjnej
Podsumowanie webinaru Trzy narzędzia coachingowe wspierające prowadzenie rozmów
Drodzy, mieliśmy okazję spotkać się podczas podróży menedżera poświęconej coachingowi. W trakcie spotkania „Trzy narzędzia coachingowe wspierające prowadzenie rozmów” udało nam się dotknąć zagadnień związanych:
- ze stawianiem celów coachingowych, czyli o 7 krokach stawiania tego celu (począwszy od zdefiniowaniu celu w sposób pozytywny, poprzez warunki SMART, do oszacowania kosztów jego realizacji i zbudowania planu działań)
- z pytaniami pogłębiającymi, które mają nas doprowadzić do sedna sprawy i prowokują do myślenia, skłaniają do zmiany punktu widzenia, pozwalają na weryfikację założeń i kwestionują przekonania
- ze znaczeniem pauzy w takcie rozmowy, która pozwala ciszy wykonać najcięższą pracę, dając czas i przestrzeń na refleksję, jest wyrazem szacunku dla naszego rozmówcy, często mobilizuje do wzięcia odpowiedzialności
O tych i wielu innych zagadnieniach, mimo formuły webinarowej rozmawialiśmy w bardzo sprzyjającej partnerskiej atmosferze. A dzięki Waszej aktywności i otwartości, mam nadzieję, że nasz webinar, był dla wszystkich jego uczestników, bo z pewnością dla prowadzących, prawdziwie rozwojowym i angażującym doświadczeniem.
Dziękujemy Wam za wspólny czas i mamy nadzieję, na kolejne podróże. Dajcie znać jakie zagadnienia były by dla Was interesujące.
„Nikt nie musi się zmieniać, ale wszyscy powinniśmy przeprowadzić rozmowę”, David Whyte, szukajmy tematów do takich rozmów, a żeby wesprzeć Was w takich rozmowach, zachęcam do przeczytania artykułu „Kompetencje coachingowe a prowadzenie rozmów w trudnych czasach”