fbpx

Skuteczne negocjacje biznesowe

Jak skutecznie negocjować? Jak się lepiej przygotować do prowadzenia rozmów z kontrahentami? Jak budować swoją siłę negocjacyjną? Program dostarcza wiedzy na temat przygotowania, prowadzenia i finalizowania negocjacji oraz poprzez swój charakter treningowy umożliwia doskonalenie umiejętności prowadzenia rozmów negocjacyjnych.

Cele rozwojowe

Zdobycie wiedzy na temat przygotowania, prowadzenia i finalizowania negocjacji.

Poznanie strategii negocjacyjnych oraz właściwego ich doboru w zależności od kontekstu i celu negocjacji.

Trening umiejętności posługiwania się taktykami negocjacyjnymi w trakcie rozmów.

Profil uczestnika

Pracownicy różnych szczebli i specjalizacji negocjujący z klientem zewnętrznym i wewnętrznym, chcący wejść na wyższy poziom rozumienia całego procesu.

Rezultaty

Po szkoleniu uczestnicy:

Rozumieją proces negocjacji.

Posiadają wiedzę i narzędzia niezbędne do efektywnego prowadzenia rozmów negocjacyjnych.

Potrafią określać cele negocjacyjne i diagnozować rzeczywiste potrzeby stron w negocjacjach.

Mają wiedzę potrzebną do właściwego doboru strategii negocjacyjnej w odniesieniu do sytuacji i typów partnerów negocjacyjnych.

Potrafią budować właściwą atmosferę podczas negocjacji, sprzyjającą porozumieniu i satysfakcji obu stron.

Zwiększą świadomość dotyczącą własnego stylu negocjacyjnego.

Metody

Nasze metody szkoleniowe opierają się na podejściu „Nauka przez doświadczenie (ang. expiriential learning)” – angażują uczestników, zachęcają do refleksji i pomagają wdrażać nowe umiejętności w codziennej pracy. Dzięki temu rozwój przekłada się na trwałe efekty biznesowe.

W trakcie szkolenia wykorzystujemy m.in.:

autorskie gry negocjacyjne

scenki i symulacje negocjacji prowadzone przez uczestników

analiza przykładów zachowań i indywidualna informacja zwrotna

praca w małych grupach

dyskusja moderowana

Program

Moduł 1 - Wprowadzenie

Wprowadzenie:

 

  • Cele i założenia programu
  • Ustalenie zasad współpracy
  • Wzajemne przedstawienie się, integracja uczestników

 

Strategie negocjacyjne:

 

  • Strategie i style negocjacyjne – wprowadzenie do tematu
  • Negocjacje problemowe:
    • Omówienie zasad rozwiązań satysfakcjonujących obie strony oraz warunków sprzyjających trwałości zawieranych umów
    • Gra negocjacyjna „Alba i Batia”.

 

  • Negocjacje pozycyjne:
    • Podstawowe pojęcia w negocjacjach
    • BATNA jako narzędzie budowania siły w negocjacjach
    • Znaczenie pozycji otwarcia dla dalszego przebiegu negocjacji
    • Zakotwiczanie rozmów
    • Gra negocjacyjna „Stok Edelweiss” – długofalowe konsekwencje rozwiązań wygrany – przegrany

 

  • Negocjacje pakietowe:
    • Negocjowanie kilku uzależnionych od siebie kwestii
    • Elastyczność w poszukiwaniu rozwiązań
    • Zasady udzielania ustępstw w negocjacjach

Moduł 2 - Przygotowanie do negocjacji

  • Alternatywy, warunki brzegowe, informacje o partnerze negocjacyjnym
  • Metacele w negocjacjach
  • Zdefiniowanie interesów i stanowisk jako sposób na budowanie satysfakcji obu stron procesu negocjacyjnego
  • Rola badania potrzeb oraz sposoby pozyskiwania informacji o partnerze w negocjacjach

 

  • Trójkąt satysfakcji:
    • Czym są interesy rzeczowe, proceduralne i psychologiczne
    • Satysfakcja z relacji a wynik w negocjacjach
    • Case study – symulacje rozmów negocjacyjnych z partnerem biznesowym. Ćwiczenie poznanych narzędzi i technik

Moduł 3 - Zarządzanie sytuacją negocjacyjną

  • Triki negocjacyjne:
    • Jak na nie reagować?
    • Sposoby radzenia sobie z manipulacją i agresją w negocjacjach

 

  • Jak dostosować techniki negocjacyjne do realnej siły jaką dysponujemy?
  • Kształtowanie umiejętności zarządzania priorytetami w negocjacjach i znajdowania równowagi pomiędzy interesami różnych grup biorących udział w negocjacjach
  • Jak wypracować trwałe porozumienie? Domykanie rozmowy negocjacyjnej
  • Analiza trudnych sytuacji negocjacyjnych zgłaszanych przez uczestników

Opinie uczestników

Uczestnik szkolenia

Manager

Wiedza przekazana w prosty i zrozumiały sposób, Byliśmy zaangażowani w zadania dzięki czemu mieliśmy możliwość przećwiczyć poznane techniki.

Uczestnik szkolenia

Manager

Miałem możliwość usystematyzować obecną wiedzę, wziąć udział w ćwiczeniach w interakcji z pozostałymi uczestnikami. Dużo wiedzy praktycznej.

Uczestnik szkolenia

Manager

Dużo case studies, miła atmosfera, bardzo konkretnie i merytorycznie. Powtarzanie omawianej treści - podsumowania. Super szkolenie!

Uczestnik szkolenia

Manager

Szerokie możliwości wykorzystania teoretycznie przedstawionych zagadnień w praktyce. Ilość ćwiczeń praktycznych była naprawdę bardzo dobra. Duże znaczenie miała też informacja zwrotna, którą użytkownicy szkolenia otrzymywali na bieżąco.

Uczestnik szkolenia

Manager

W szkoleniu najbardziej podobała mi się merytoryka i ćwiczenia na scenkach, sposób omawiania, kultura.

Uczestnik szkolenia

Manager

Dobra atmosfera podczas zajęć, otwartość prowadzących, zaawansowane merytorycznie scenki do odegrania. Prowadzący stworzył otwarte i bezpieczne środowisko pracy.

Uczestnik szkolenia

Manager

Świetne, interaktywne sceny negocjacji.

Uczestnik szkolenia

Manager

Liczne zadania praktyczne i studia przypadków, pozytywna atmosfera.

Uczestnik szkolenia

Manager

Odpowiednie wyważenie części teoretycznej i praktycznej.

Co otrzymujesz

Cena zawiera koszty uczestnictwa w programie, materiałów dydaktycznych, wykorzystania platform i innych narzędzi przewidzianych w programie. W przypadku szkoleń stacjonarnych w cenę wliczone są również koszty obiadu oraz napojów i przekąsek serwowanych podczas przerw kawowych. Po ukończeniu szkolenia otrzymasz elektroniczny certyfikat House of Skills, gotowy do udostępniania w mediach społecznościowych i przypięcia do profilu na Linkedin.

Gdzie odbywa się szkolenie?​

Concordia Design, przy ulicy Zwierzynieckiej 3 (wskazówki dojazdu >>). Zapraszamy do wejścia C od ulicy Zwierzynieckiej. Bezpośrednio przy budynku znajduje się (płatny 7zł/h) parking, dostępny dla gości wydarzenia.

Gotowy/a, by dołączyć?

Zgłoś swój udział za pomocą prostego formularza online – zajmie Ci to tylko chwilę.

Wybierz dogodny sposób płatności:

Szybki przelew online przez TPay – natychmiastowe potwierdzenie wpłaty

🧾 Proforma

Opłać fakturę we własnym tempie

Pytania i odpowiedzi

Jaki jest najbliższy termin szkolenia?

Zarówno najbliższy, jak i wszystkie zaplanowane terminy można sprawdzić na podstronie szkolenia. [tu link>>]

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie dedykowane jest dla pracowników różnych szczebli i specjalizacji negocjujący z klientem zewnętrznym i wewnętrznym

W czym to szkolenie jest lepsze od innych, dostępnych na rynku?

Bazujemy na autorskim know-how, w tym na autorskich grach negocjacyjnych, scenkach, symulacjach. Pracujemy w małych grupach (do 12 osób).

Jak długo trwa szkolenie?

Szkolenie trwa 2 dni, w godzinach 9:00 – 17:00.

Jak zapisać się na szkolenie?

Aby się zapisać najpierw należy wybrać temat, wejść na podstronę wybranego szkolenia i wypełnić dostępny tam formularz zgłoszeniowy. Na jednym formularzu szkoleniowym można zgłosić więcej niż jednego uczestnika w różnych terminach.

Czy po ukończeniu szkolenia otrzymam zaświadczenie?

Tak, szkolenie kończy się uzyskaniem certyfikatu. Certyfikaty są wysyłane do uczestników w wersji elektronicznej.

Gdzie odbywa się szkolenie?

Szkolenia otwarte organizowane są w naszej siedzibie na ul. Równoległej 4A lub w profesjonalnie wyposażonych salach szkoleniowych na terenie Warszawy. Szczegółowe informacje organizacyjne wraz z miejscem szkolenia przesyłane są najpóźniej na tydzień przed jego rozpoczęciem.

Co wchodzi w cenę szkolenia?

Cena szkolenia zawiera koszty uczestnictwa w programie, materiałów dydaktycznych, wykorzystania platform i innych narzędzi przewidzianych w programie. W przypadku szkoleń stacjonarnych w cenę wliczone są również koszty obiadu oraz napojów i przekąsek serwowanych podczas przerw kawowych.

Jak mogę zapłacić za szkolenie?

Standardową formą płatności jest dokonanie przelewu na podstawie wysłanej proformy. W przypadku możliwości dokonania opłaty tylko na podstawie fakty VAT, prosimy o zamieszczenie takiej informacji w komentarzu przy dokonywaniu zgłoszenia.

Istnieje również możliwość dokonania płatności za pośrednictwem serwisu TPay bądź płatności na miejscu kartą płatniczą.

Nie przyjmujemy płatności gotówkowych.

Jaka jest minimalna i maksymalna liczba uczestników?

Wielkość grupy zależy od danego tematu szkolenia. Zazwyczaj grupy nie sią mniejsze niż 6 osób i nie większe niż 12. W warsztatach online uczestnicy od 4 do 12 osób.

Czy otrzymam materiały szkoleniowe?

Tak, w trakcie szkolenia otrzymują Państwo materiały szkoleniowe w postaci podręczników i/lub zeszytów ćwiczeń. Jeśli przewiduje to program konkretnego szkolenia, udostępniamy również e-szkolenia lub materiały dostarczane przez platformy elektroniczne.

Czy jeśli zgłoszę i się i zrezygnuję, muszę ponieść jakieś koszty?

W przypadku rezygnacji na 8 lub więcej dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, zastrzegamy sobie prawo do wystawienia noty obciążeniowej w wysokości 50% ceny szkolenia. Powstała w ten sposób należność zostanie potrącona od kwoty wcześniej uiszczonej tytułem zapłaty za szkolenie. Jeżeli zgłoszona osoba nie dokonała wcześniej zapłaty, zobowiązana jest do uregulowania noty obciążeniowej w terminie 14 dni od daty jej wystawienia.

W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na 1 lub 2 dni robocze przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, zachowujemy prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie. Wcześniej wpłacone kwoty nie podlegają w tej sytuacji zwrotowi.

Czy są teraz jakieś promocje?

Aktualne promocje dostępne są na naszej stronie Nasze Promocje.

 

Skontaktuj się z nami,
jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o innych ofertach,
jakie mamy dla Ciebie.