fbpx

Fierce Conversations® OdWażne rozmowy

Jak rozmawiać OdWażnie? Warsztat Fierce Conversations® uczy rozmawiania i doświadczania zmian poprzez rozmowy. Warto wziąć w nim udział, jeśli mierzysz się z trudnymi sytuacjami, w których potrzebujesz udrożnić komunikację, a problemem jest np. spadek wyników, konflikt lub wdrożenie nowych sposobów działania. Warsztat pomaga radzić sobie z podejmowaniem trudnych wyzwań: zmian organizacyjnych, zmian w pełnionej roli zawodowej, niwelowaniem konfliktów i budowaniem zaangażowania.

Cele rozwojowe

Warsztaty Fierce Conversations® uczą OdWażnego rozmawiania i dzięki temu doświadczania zmian. Warto w nim wziąć udział, jeżeli mierzysz się:

z tym jak poruszać tematy ważne i trudne, o których nikt nie chce mówić

z zatorami w komunikacji, lub trudnościami we wprowadzaniu nowych strategii działania, czy zmian w zachowaniach

z trudnymi sytuacjami np. pogorszeniem wyników, wzrostem rotacji pracowników

Rezultaty

 Podczas warsztatów Fierce Conversations® OdWażne rozmowy dowiesz się jak:

prowadzić każdą rozmowę tak, by wykorzystać w pełni jej możliwości

budować relacje, poprawiać współpracę między zespołami czy zwiększać zaangażowania pracowników – poprzez rozmowy

rozmawiać efektywnie, aby w czasie każdej rozmowy uzyskiwać to, na czym Ci zależy – zarówno w pracy jak i w życiu prywatnym

prowadzić rozmowy zgodnie z zasadami OdWażnego rozmawiania i transformacyjnymi ideami

Profil uczestnika

Liderzy, Menedżerowie, Pracownicy wszystkich szczebli organizacji, dla których skuteczna komunikacja jest kluczem do uzyskiwania wyników, realizowania strategii, wdrażania zmian czy skutecznej współpracy w zespole.

Program

Moduł 1 - Modele konwersacyjne

Zaczynamy naszą pracę od podstaw: czterech modeli konwersacyjnych, które stają się „motorem” zmian”, zarówno dla jednostek, jak i dla całych organizacji.

Podczas warsztatów wprowadzamy:

 

Rozmowy zespołowe:

 

  • Angażują zespoły, które omawiają różnorodne, niejednokrotnie sprzeczne ze sobą wizje rzeczywistości. Podejmowane decyzje są w efekcie najlepsze dla organizacji i entuzjastycznie wdrażane.

 

Rozmowy coachingowe:

 

  • Zwiększają przejrzystość omawianych zagadnień, pomagają uzyskać wgląd w istotne dla danej osoby problemy i wyzwania; skutkują rozwojem zawodowym, stają się motorem zmian i przyspieszają uzyskiwanie pożądanych rezultatów.

 

Rozmowy delegujące:

 

  • Klarują odpowiedzialność i podnoszą gotowość do jej przejmowania, jednocześnie zapewniając każdemu pracownikowi przejrzystą ścieżkę rozwoju. Gwarantują wdrożenie planów, osiągnięcie celów i umożliwiają przejmowanie bardziej złożonych obowiązków.

 

Rozmowy konfrontujące:

 

  • Pomagają jednostkom i zespołom skutecznie rozwiązywać problemy dotyczące postaw, zachowań, uzyskiwanych wyników, przy jednoczesnym wzbogacaniu relacji.

Moduł 2 - Rozmowy zespołowe i coachingowe

Wprowadzenie – fundamenty rozmów w stylu Fierce® 3 transformacyjne idee, 4 cele i 7 OdWażnych rozmów:

 

  • Odkryj zależność pomiędzy OdWażną rozmową a Twoim sukcesem i poczuciem satysfakcji
  • Zrozum, że to wszystko dotyczy Ciebie
  • Poznaj „swój Czynnik Fierce”

 

Rozmowy zespołowe:

 

  • Dowiedz się, kto tak naprawdę zna odpowiedź na wszystko
  • Poczuj, jak to jest być wewnątrz „zbiornika myśli”
  • Dowiedz się, jak sprawić, aby ci, którzy „nic nie wiedzą” i „nie mają nic do dodania” zaczęli mówić
  • Poznaj „model piłki plażowej”
  • Zainspiruj siebie i innych do oryginalnego myślenia i wielkich idei

 

Rozmowy coachingowe:

 

  • Dowiedz się, dlaczego – nawet jeśli znasz odpowiedzi na wszystkie pytania – lepiej jest zachować je dla siebie;
  • Zdaj sobie sprawę z tego, że bez względu na to, co powiedzieliśmy sobie wcześniej, w tej rozmowie nie chodzi o Ciebie
  • Skorzystaj z „modelu wydobywania potencjału”
  • Odkryj, że wszystko, czego uczyli Cię na temat odpowiedzialności było bzdurą
  • Poznaj tajemną regułę zarządzania efektywnością

Moduł 3 - Rozmowy delegujące i konfrontujące

Rozmowy delegujące:

 

  • Dowiedz się, jak skrócić swoją listę rzeczy do zrobienia
  • Poznaj „model drzewa decyzyjnego”
  • Odkryj, co oznacza podejmowanie decyzji „na poziomie liścia”
  • Na nowo zrozum wyrażenie „zacznij żyć!”
  • Poznaj sekret rozwoju talentów i planowania sukcesji

 

Rozmowy konfrontujące:

 

  • Dowiedz się, jak skonfrontować się z czyjąś postawą lub zachowaniem
  • Dowiedz się, kto nie radzi sobie z prawdą
  • Znajdź zależność pomiędzy konfrontacją a pozbyciem się balastu
  • Poznaj model rozmowy konfrontującej
  • Poczuj impuls do odrzucenia wszelkich form anonimowego przekazywania informacji zwrotnych

Podsumowanie warsztatu:

 

  • Udokumentuj pierwsze 30 dni swojego nowego życia

 

Przygotuj plan wdrożenia w oparciu o narzędzia Fierce®

Metody

Nasze metody szkoleniowe opierają się na podejściu „Nauka przez doświadczenie (ang. expiriential learning)” – angażują uczestników, zachęcają do refleksji i pomagają wdrażać nowe umiejętności w codziennej pracy. Dzięki temu rozwój przekłada się na trwałe efekty biznesowe.

W trakcie szkolenia wykorzystujemy m.in.:

Bezpośrednie doświadczenie, czym jest i do czego prowadzi OdWażna rozmowa.

Warsztat zapewniający uczestnikom różnorodne i angażujące doświadczenie, obejmujący m.in. ćwiczenia rozmów w podgrupach, interakcje i dyskusję z przykładami.

Interakcje między uczestnikami oraz feedback od trenera – maksymalizują efektywność sesji rozwojowych i wdrożenia.

Opinie uczestników

Uczestnik szkolenia

Manager

Angażująca formuła warsztatu, liczne ćwiczenia, ciekawe rozmowy z uczestnikami i prowadzącym, wystarczająca ilość przestrzeni na wypowiedzenie się przy jednoczesnym kontrolowaniu czasu przez prowadzącego.

Uczestnik szkolenia

Manager

Praktyczne przykłady, scenki bazujące na realnych zagadnieniach, możliwość 100% zaangażowania wszystkich przez pracę w mniejszych grupach. Dużym plusem był podział czasu na 1,5 godzinne bloki szkoleniowe i przerwy.

Uczestnik szkolenia

Manager

Program był konkretny, przepełniony ćwiczeniami i poparty argumentami (transformacyjne idee, cele rozmów, analiza osobistych przekonań), które budowały poczucie sensu. Cieszę się, że dostałem konkretne narzędzia prowadzenia rozmów, filozofię uzasadniającą "wysiłek" wkładany w te rozmowy i okazję do ich przećwiczenia. Myślę, że to jedno z tych szkoleń, które mogą głęboko przeobrazić sposób, w jaki będę komunikował się z ludźmi i pomoże mi w osiąganiu celów osobistych i zawodowych.

Uczestnik szkolenia

Manager

Optymalne połączenie praktyki z teorią. Dużo pracowaliśmy na doświadczeniach uczestników co bardzo wspierało proces uczenia. Można było odbić nasze codzienne wyzwania i pytania oraz znaleźć na nie odpowiedzi i porady.

Uczestnik szkolenia

Manager

Podobały mi się rozmowy konfrontujące i zespołowe oraz wartość jaką odkrywaliśmy wchodząc w kolejne tematy.

Uczestnik szkolenia

Manager

Pracowaliśmy na konkretnych przykładach, które od razu dały pewne rozwiązania i narzędzia do pracy.

Uczestnik szkolenia

Manager

Teoria pięknie podana, ćwiczenia sprawnie przeprowadzone, sympatyczny trener.

Uczestnik szkolenia

Manager

Szkolenie było spójne, wypełnione przykładami i ćwiczeniami. Trener wyróżniał się rozległą wiedzą.

Uczestnik szkolenia

Manager

Mogliśmy się swobodnie wypowiedzieć, była przestrzeń na dyskusję i wymianę doświadczeń. Dla mnie szczególnie ważne było 7 zasad i model rozmowy konfrontującej. Dodatkowo bardzo dobre materiały na pewno je wykorzystam.

Co otrzymujesz

Cena zawiera koszty uczestnictwa w programie, materiałów dydaktycznych, wykorzystania platform i innych narzędzi przewidzianych w programie. W przypadku szkoleń stacjonarnych w cenę wliczone są również koszty obiadu oraz napojów i przekąsek serwowanych podczas przerw kawowych. Po ukończeniu szkolenia otrzymasz elektroniczny certyfikat House of Skills, gotowy do udostępniania w mediach społecznościowych i przypięcia do profilu na Linkedin.

Gdzie odbywa się szkolenie?​

Szkolenia otwarte organizowane są w naszej siedzibie znajdującej się przy ul. Równoległej 4A oraz w profesjonalnie wyposażonych salach szkoleniowych na terenie Warszawy. Szczegółowe informacje organizacyjne wraz z miejscem szkolenia przesyłane są najpóźniej na tydzień przed jego rozpoczęciem.

Gotowy, by dołączyć?

Zgłoś swój udział za pomocą prostego formularza online – zajmie Ci to tylko chwilę.

Wybierz dogodny sposób płatności:

Szybki przelew online przez TPay – natychmiastowe potwierdzenie wpłaty

🧾 Proforma

Opłać fakturę we własnym tempie

Pytania i odpowiedzi

Jaki jest najbliższy termin szkolenia?

Zarówno najbliższy, jak i wszystkie zaplanowane terminy można sprawdzić na podstronie szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla liderów, menedżerów i pracownicy wszystkich szczebli organizacji, dla których skuteczna komunikacja jest kluczem do uzyskiwania wyników, realizowania strategii, wdrażania zmian czy skutecznej współpracy w zespole.

W czym to szkolenie jest lepsze od innych, dostępnych na rynku?

Warsztat uruchamia gotowość do zmiany, podejmowania działania i brania odpowiedzialności za wyniki. Fierce Conversations®  – OdWażne rozmowy jest warsztatem idącym znacznie głębiej niż szkolenie z komunikacji. Istotą metody jest docieranie do prawdziwych emocji i przekonań oraz wzbudzanie motywacji do rozmawiania z odwagą. Dzięki temu możliwe jest wprowadzanie trwałych zmian.

Jak długo trwa szkolenie?

W wersji stacjonarnej (w klasie) to dwa dni warsztatowe, od 9 do 17.

Jak zapisać się na szkolenie?

Aby się zapisać najpierw należy wybrać temat, wejść na podstronę wybranego szkolenia i wypełnić dostępny tam formularz zgłoszeniowy. Na jednym formularzu szkoleniowym można zgłosić więcej niż jednego uczestnika w różnych terminach.

Czy po ukończeniu szkolenia otrzymam zaświadczenie?

Tak, szkolenie kończy się uzyskaniem certyfikatu. Certyfikaty są wysyłane do uczestników w wersji elektronicznej.

Gdzie odbywa się szkolenie?

Szkolenia otwarte organizowane są w naszej siedzibie na ul. Równoległej 4A lub w profesjonalnie wyposażonych salach szkoleniowych na terenie Warszawy. Szczegółowe informacje organizacyjne wraz z miejscem szkolenia przesyłane są najpóźniej na tydzień przed jego rozpoczęciem.

Co wchodzi w cenę szkolenia?

Cena szkolenia zawiera koszty uczestnictwa w programie, materiałów dydaktycznych, wykorzystania platform i innych narzędzi przewidzianych w programie. W przypadku szkoleń stacjonarnych w cenę wliczone są również koszty obiadu oraz napojów i przekąsek serwowanych podczas przerw kawowych.

Jak mogę zapłacić za szkolenie?

Standardową formą płatności jest dokonanie przelewu na podstawie wysłanej proformy. W przypadku możliwości dokonania opłaty tylko na podstawie fakty VAT, prosimy o zamieszczenie takiej informacji w komentarzu przy dokonywaniu zgłoszenia.

Istnieje również możliwość dokonania płatności za pośrednictwem serwisu TPay bądź płatności na miejscu kartą płatniczą.

Nie przyjmujemy płatności gotówkowych.

Jaka jest minimalna i maksymalna liczba uczestników?

Wielkość grupy zależy od danego tematu szkolenia. Zazwyczaj grupy nie sią mniejsze niż 6 osób i nie większe niż 12. W warsztatach online uczestnicy od 4 do 12 osób.

Czy otrzymam materiały szkoleniowe?

Tak, w trakcie szkolenia otrzymują Państwo materiały szkoleniowe w postaci podręczników i/lub zeszytów ćwiczeń. Jeśli przewiduje to program konkretnego szkolenia, udostępniamy również e-szkolenia lub materiały dostarczane przez platformy elektroniczne.

Czy jeśli zgłoszę i się i zrezygnuję, muszę ponieść jakieś koszty?

W przypadku rezygnacji na 8 lub więcej dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, zastrzegamy sobie prawo do wystawienia noty obciążeniowej w wysokości 50% ceny szkolenia. Powstała w ten sposób należność zostanie potrącona od kwoty wcześniej uiszczonej tytułem zapłaty za szkolenie. Jeżeli zgłoszona osoba nie dokonała wcześniej zapłaty, zobowiązana jest do uregulowania noty obciążeniowej w terminie 14 dni od daty jej wystawienia.

W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na 1 lub 2 dni robocze przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, zachowujemy prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie. Wcześniej wpłacone kwoty nie podlegają w tej sytuacji zwrotowi.

Czy są teraz jakieś promocje?

Aktualne promocje dostępne są na naszej stronie Nasze Promocje.

 

Skontaktuj się z nami,
jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o innych ofertach,
jakie mamy dla Ciebie.