-
SzkołaSzkoła przywództwa
-
Najbliższy terminBrak terminu
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
szkoleniaotwarte@houseofskills.pl
Patrycja
+48 881 919 234Kamil
+48 501 630 741Szkoła przywództwa to kompleksowy program rozwoju liderów organizacji przyszłości. Został zainspirowany uważną analizą najnowszych trendów biznesowych, ponad 25-letnim doświadczeniem pracy na rzecz rozwoju przywództwa w organizacjach naszych klientów oraz wieloletnią współpracą z polskimi i międzynarodowymi partnerami know-how. Podczas zjazdów uczestnicy spotykają się z praktykami biznesu z dużym doświadczeniem na wysokich stanowiskach oraz często spektakularnymi sukcesami na koncie.
Szkoła przywództwa przygotowuje uczestników do tworzenia środowiska zawodowego opartego na wielowymiarowych sieciach łączących zespoły i jednostki, otwartego na zmianę, innowacyjnego, łatwo adaptującego się do wymagań współczesności.
Cele szkolenia
Szkoła przywództwa to roczny program rozwojowy dla liderów: menedżerów firm, szefów zespołów, decydentów, członków zespołów zarządzających.
Szkoła przywództwa to:
Warsztat kompetencji społecznych pozwalających budować zaufanie, współpracę, sieci społeczne, kulturę proaktywną poprzez gry, symulacje, warsztaty, sesje informacji zwrotnych
Dostęp do najlepszego know-how: spotkania z inspirującymi ludźmi, case studies z praktyki biznesowej, praktyczne narzędzia wspierające budowanie kapitału społecznego w organizacjach
Experiential learning: doświadczenie budowania kapitału społecznego na własnym przykładzie w interaktywnych zadaniach zespołowych i indywidualnych, projekt realizowany przez grupę poza salą szkoleniową
Indywidualna ścieżka rozwojowa: rozbudowany system zadań wdrożeniowych, wspierający implementację wiedzy i umiejętności zdobytych w Szkole we własnej organizacji, indywidualny proces coachingowi
-
Jest to program zainspirowany uważną analizą najnowszych trendów biznesowych, ponad 25-letnim doświadczeniem pracy na rzecz rozwoju przywództwa w organizacjach naszych klientów oraz wieloletnią współpracą z polskimi i międzynarodowymi partnerami know-how.
-
Szkoła przywództwa przygotowuje uczestników do tworzenia środowiska zawodowego opartego na wielowymiarowych sieciach łączących zespoły i jednostki, otwartego na zmianę, innowacyjnego, łatwo adaptującego się do wymagań współczesności.
Profil uczestnika
Do udziału w Szkole zapraszamy wszystkich liderów, którzy chcą kształtować wokół siebie rzeczywistość:
-
Menedżerów i menedżerki średniego i wyższego szczebla
-
HR Biznes Partnerki/Partnerów, którzy chcą wspierać liderów w pełnieniu ich roli
-
Członków i członkinie zespołów zarządzających
-
Przedsiębiorców i właścicieli MŚP, środowiska start-upów
-
Przedstawicieli organizacji pozarządowych i administracji publicznej
-
Wszystkich, którzy chcą świadomie wpływać na środowisko pracy
Korzyści dla uczestnika
Po szkoleniu uczestnicy:
-
Budują sieci społeczne zamiast nieefektywnych, słabo skomunikowanych silosów
-
Czerpią z różnorodności zamiast rywalizować
-
Dzielą się zasobami zamiast okopywać w swoich zespołach eksperckich
-
Udrażniają przepływy zamiast przypisywać autorstwa
-
Angażują i wzmacniają odpowiedzialność zamiast kontrolować
-
Tworzą partnerskie relacje zamiast sztywnych struktur
WARUNKI UCZESTNICTWA
-
Przesłanie formularza zgłoszeniowego i zaakceptowanie regulaminu Szkoły
-
O rezerwacji miejsc w danej edycji decyduje kolejność zgłoszeń
Poznaj naszych konsultantów!
Zapraszamy do obejrzenia wywiadów o przywództwie z Romanem Wieczorkiem oraz Anną Lubowską – doświadczonymi liderami z doświadczeniem w międzynarodowym środowisku i spektakularnymi sukcesami na koncie, dziś konsultantami w Szkole przywództwa House of Skills.
Trenerzy współpracujący
-
Roman Wieczorek
konsultant
W roku 1980 ukończył Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Prawa i Administracji, kierunek prawo. W latach 1983-86 odbył aplikację radcowską uzyskując tytuł radcy prawnego. Pracę menedżerską rozpoczął w 1998 roku. Do tego czasu zdobywał doświadczenie pracując min. w administracji publicznej – rządowej i samorządowej, a także prowadząc własną kancelarie prawną.
Przez istotną część mojej kariery zawodowej związany z jedną z największych firm budowlano – deweloperskich na świecie, szwedzkim koncernem Skanska. W latach gdy aktywnie tam pracował, przychody Skanska sięgały 70 mld zł rocznie, a Firma zatrudniała ponad 50 tysięcy pracowników na kilku kontynentach.
W okresie 18 lat tej współpracy pełnił różne funkcje menedżerskie:
• Dyrektora oddziału Skanska w Lesznie
• Wiceprezesa, a potem przez blisko 5 lat Prezesa Zarządu Skanska w Polsce (2002 – 2009)
• Przez 7 lat, jako pierwszy i jedyny Polak w 130 letniej historii Firmy, był członkiem Zarządu Światowego Grupy Skanska z siedzibą w Sztokholmie, pełniąc funkcję Wiceprezesa Wykonawczego Zarządu (2010 – 2016)
• W latach 2015 – 2016 pełnił także funkcję Prezesa Zarządu Skanska Czechy i Słowacja z siedzibą w Pradze.W 2016 roku zakończył karierę zawodową rozumianą jako bardzo operacyjną działalność menedżerską. Dzisiaj, dzieląc się zdobytym doświadczeniem zawodowym i życiowym, spełnia się w roli doradcy biznesowego, mentora, wykładowcy, mówcy. Współpracuje także z Uczelniami Wyższymi, firmami, fundacjami, zasiadając w różnych ich gremiach doradczych lub kontrolnych.
Przedmiotem jego zainteresowań są: przywództwo oparte na uniwersalnych wartościach, budowanie kultury organizacyjnej firm, przeprowadzanie szeroko rozumianego procesu zmian, edukacja uwzględniająca zmieniające się potrzeby i kompetencje współczesnej rzeczywistości, indywidualny rozwój osób o ambicjach menedżerskich.
-
Jan Zając
konsultant
Założyciel i prezes Sotrendera – oprogramowania analitycznego, wykorzystującego dane pochodzące z social media oraz algorytmy sztucznej inteligencji Przedsiębiorca, badacz, wykładowca akademicki, prelegent. Przez ponad 10 lat pracował naukowo na Uniwersytecie Warszawskim. Absolwent SGH, posiada doktorat z psychologii społecznej na UW. Zna 6 języków, odwiedził 46 krajów – z czego połowę z nich na rowerze.
-
Anna Lubowska
konsultantka
Mentorka Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, Fundacji Liderek Businessu, Stowarzyszenia LiderShe, platformy MentorNow. Członkini Rady Klubu Mentorek SPK. Posiada akredytację EMCC Global na poziomie Foundation. Wcześniej senior executive z dużym międzynarodowym doświadczeniem w budowaniu firm lokalnych od podstaw, zarządzaniu międzynarodową organizacją, rozwojem biznesu i produktów oraz zarządzaniu ludźmi (3-800 osób). CEO GroupM w Polsce (do września 2018).
Poprzednio przez 20 lat w MEC (holding WPP), gdzie od 2009 r. zarządzała regionem CEE, Rosji i WPP, nadzorując rozwój biznesu w 29 krajach. Wcześniej kierowała biurem MEC Polska, działem mediów JWT / Parintex i BBDO. Doceniana w branży oraz na arenie międzynarodowej: była prezesem zarządu SAR w dwóch kadencjach oraz członkinią Rady Nadzorczej (dwie kadencje).
Członki Kapituły MBS przy EFFiE, oraz Rady Marek Superbrands. Przewodnicząca / członkini jury różnych konkursów [m.in](http://m.in “”).: Effie Awards, Cannes Lions, Golden Drums, Media Trendy, Golden Hammer, Cristal Awards i European MiXX Awards.
-
Stefan Popkowski
Trener biznesu, aktor, reżyser. Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej i Telewizyjnej i Teatralnej
w Łodzi. Ukończył szereg kursów z zakresu negocjacji oraz sprzedaży m.in. z wykorzystaniem metodologii Sandler Sales Institute. -
Halina Nałęcz-Nieniewska
Trenerka-superwizorka rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Aktualnie członkini Rady Trenerów PTP. Prowadzi treningi interpersonalne, szkolenia z zakresu treningu grupowego, superwizje zespołów trenerskich oraz indywidualne superwizje dla trenerów. Stworzyła autorski program rocznego szkolenia dla trenerów treningu psychologicznego. Przez lata związana z Krakowskim Ośrodkiem Terapii (KOT) – współtworzyła merytoryczną koncepcję pracy ośrodka, była jednym z jego superwizorówi aktywnym terapeutą. Prowadzi także superwizje zespołów terapeutycznych i trenerskich wewnątrz firm.
Trenerzy House of Skills
-
Ewa Kastory
senior partner
Realizuje złożone, długofalowe projekty rozwojowe dla liderów w organizacji. Pracuje z zarządami firm, przygotowuje menadżerów do budowania kapitału społecznego w organizacji, wdraża projekty wspierające współpracę crossową w firmie. Przygotowuje zarządy i zespoły do wdrażania i przeżywania zmian.
Odpowiada za rozwój merytoryczny rozwiązań z obszaru negocjacji. Jest autorką unikatowych programów i projektów rozwojowych w obszarze negocjacji, zarządzania konfliktem i budowania porozumienia. Wdraża politykę negocjacyjną w przedsiębiorstwach, doradza zespołom zarządzającym, a także negocjuje w imieniu klientów.
Inicjuje, projektuje i realizuje złożone długoterminowe projekty oparte na autorskich pomysłach i umiejętności budowania zespołów projektowych. Wraz ze współpracownikami w 2005 roku stworzyła pierwszą w Polsce roczną Szkołę negocjacji opartą na praktyce biznesowej. W 2018 roku założyła Szkołę przywództwa opartą na budowaniu kapitału społecznego.
W House of Skills pracuje od 8 lat. Wcześniej, jako założycielka, przez 10 lat zarządzała firmą szkoleniową Grupa training &consulting. Od 2013 roku, wraz z zespołem dołączyła do House of Skills.
Jest liderką jednego z trzech zespołów biznesowych, należy do grona akcjonariuszy House of Skills. Wspólnie z trzema innymi osobami tworzy Execom – zespół odpowiedzialny za zarządzanie firmą. Z zapałem buduje kapitał społeczny i umiejętnie wykorzystuje szeroki networking.
Ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w realizacji projektów doradczych i szkoleniowych. W ciągu ostatnich 10 lat zrealizowała około 500 dni szkoleniowych i doradczych w projektach negocjacyjnych.
Realizuje projekty koncentrujące się na budowaniu przywództwa opartego na zaufaniu i współpracy.
Obszary specjalizacji:
- Negocjacje
- Rozwiązywanie konfliktów i mediacje
- Budowanie porozumienia w organizacji
- Wdrażanie modelu przywództwa opartego na otwartej komunikacji, dobrej relacji, zaufaniu i współpracy
- Projekty doradcze i szkoleniowe związane z budowaniem kapitału społecznego w organizacji
-
Małgorzata Łukaszuk
konsultantka wiodąca
Praktyk biznesu, trenerka, jokerka – facylitatorka w spektaklach interaktywnych, konsultantka, negocjator, sprzedawca, mediator.
Posiada doświadczenie sprzedażowe oraz menedżerskie zdobyte w dużej korporacji finansowo-ubezpieczeniowej. Tam też pracowała jako trener wewnętrzny sprzedawców i menedżerów wyższego i niższego szczebla. Ogromnym atutem prowadzonych przez nią projektów i szkoleń jest połączenie wiedzy eksperckiej z doświadczeniami płynącymi z praktyki biznesowej
Posiada holistyczną wiedzę – tworzy oraz odpowiada merytorycznie za różnorodne programy rozwojowe (m.in. negocjacyjne, menedżerskie, sprzedażowe, train the trainer, programy dedykowane kobietom).
Bardzo ważny jest dla niej sens działania oraz realna zmiana. Łączy wrażliwość i wnikliwość z pragmatyzmem.
Ukończona Szkoła Treningu Grupowego oraz Studium Analizy Transakcyjnej pozwalają jej dobrze zrozumieć potrzeby uczestników szkoleń oraz zależności zachodzące między nimi, co wpływa konstruktywnie na ich proces uczenia się.
Autorka artykułów dotyczących negocjacji oraz budowania kapitału społecznego w organizacjach.
Od 11 lat prowadzi zajęcia w Szkole Negocjacji oraz w Szkole Przywództwa opartej na budowaniu kapitału społecznego od momentu jej powstania w 2018r. (jest jej współautorką).
W House of Skills zajmuje się szeroko pojętym doradztwem i szkoleniami z zakresu negocjacji, rozwiązywania konfliktów oraz procesów grupowych.
Obszary jej specjalizacji to:
- Negocjacje
- Negocjacje zaawansowane
- Rozwiązywanie konfliktów i mediacje
- Budowanie porozumienia
- Facylitacja
- Moderowanie spotkań
- Proces grupowy
-
Katarzyna Dorna
konsultantka / trenerka
Posiada doświadczenie zawodowe w pracy z biznesem i w biznesie w obszarze zarządzania projektami, sprzedaży, projektowania i wdrażania zmian i środowisku polskim międzynarodowym.
Odpowiedzialna za wprowadzenie do oferty House of Skills spektaklu interaktywnego „Firma”. Spektakl stanowi innowacyjną przestrzeń edukacyjną na polskim rynku szkoleń biznesowych.
Niezależnie od tego, gdzie pracowała, zawsze ważne było dla niej, z kim. Przekonała się, jak bardzo relacje oparte na zaufaniu i otwartości wpływają na motywację i zaangażowanie. Wsparcie w budowaniu takich relacji to dla niej sedno działań z klientami.
W swojej pracy opiera się na proponowaniu rozwiązań, które mają sens. Lubi zrozumieć kontekst, by móc przedstawić użyteczne i skuteczne działania, które mogą wprowadzić zmianę.
Specjalizacje
- Rozwój umiejętności interpersonalnych:
m.in. empatycznej komunikacji, asertywności i budowania relacji - Rozwój osobisty: zarządzanie własną energią życiową, radzenie sobie z przeciążeniem i stresem
- Porozumienie bez Przemocy, mediacje – uzgadnianie stanowisk, budowanie porozumienia, rozwiązywanie konfliktów
- Rozwój umiejętności interpersonalnych:
-
Piotr Mendygrał
trener / coach
Psycholog społeczny, socjolog, coach. Trener rozwoju kompetencji społecznych rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Absolwent SWPS, Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA, Szkoły Treningu Grupowego oraz Szkoły Coachingu (Pracownia NDO). Doświadczenie menedżerskie zdobywał m.in. w Fundacji Rozwoju Umiejętności Psychospołecznych Manzana, przez 11 lat w roli prezesa. Prowadzi zajęcia w Szkole Negocjacji.
Energiczny. Dużo i szybko mówi. Lubi nowe wyzwania. Jego otwartość na ludzi i otoczenie ułatwia szybkie nawiązywanie kontaktu z uczestnikami szkoleń.
Wolny czas spędza podróżując po świecie, lub oddając się swoim sportowym pasjom: w lecie pływając na wake’u a w zimie na nartach i snowboardzie.
Jako konsultant i trener specjalizuje się w obszarach:
- Negocjacje
- Negocjacje zaawansowane
- Rozwiązywanie konfliktów i mediacje
- Wywieranie wpływu
- Budowanie autorytetu
- Budowanie porozumienia w organizacji
- Facylitacji
- Moderowanie spotkań
-
Małgorzata Borowska
konsultantka wiodąca
Ma 19-letnie doświadczenie w projektowaniu programów rozwojowych dla menedżerów biznesu i sektora publicznego. Pracuje z klientami różnych branż – m.in. farmaceutycznej, usługowej, FMCG, produkcyjnej i nowych technologii. Jej najmocniejszą stroną w kontaktach z klientami jest korzystanie z różnorodnego doświadczenia zawodowego.
Przez 12 lat związana z jedną z najstarszych polskich organizacji pozarządowych rozwijających programy przywódcze – Fundacją Szkoła Liderów – jako trenerka, koordynatorka i szefowa zespołu trenerskiego. Sama w 2014 r. jako liderka ruchu społecznego z sukcesem negocjowała z polskim rządem tzw. ustawę zasiłkową.
Przez 10 lat była członkinią Towarzystwa Edukacji Antydyskryminacyjnej – współtworzyła tzw. standard minimum – obowiązujący w Polsce system oceny równości szans w projektach finansowanych z funduszy europejskich. Przez 4 lata przygotowywała do wdrożenia równościowych rozwiązań administrację publiczną. Dziś prowadzi szkolenia z zarządzania różnorodnością. Pracowała także jako trenerka i konsultantka w dużych projektach rozwojowych poświęconych przywództwu i empowermentowi kobiet – na Ukrainie, w Gruzji, Tadżykistanie i Afganistanie.
W House of Skills rozwija programy związane z różnorodnością, wspieraniem kobiet w biznesie, budowaniem porozumienia i korzystaniem z zaawansowanych narzędzi prowadzenia rozmów.
Jest również autorką programu dotyczącego storytellingu w biznesie – wykorzystującego reporterskie narzędzia tworzenia opowieści. Ukończyła Polską Szkołę Reportażu i przez 3 lata współpracowała z Dużym Formatem – Magazynem Reporterów Gazety Wyborczej oraz Wysokimi Obcasami.
Jest absolwentką London School of Economics and Political Science oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego. Była stypendystką Hansard Society i British Council.
-
Filip Rostecki
konsultant
W House of Skills tworzy koncepcje oraz zarządza złożonymi akademiami rozwojowymi m.in. z obszaru negocjacji, przywództwa i wdrażania kultury feedbacku. Dostarcza rozwiązania jako co-trener, sparing-partner i aktor w spektaklu interaktywnym. Wdrażając programy szkoleniowe lubi korzystać z niestandardowych rozwiązań, takich jak spektakl interaktywny oparty o metodę dramy i symulacje biznesowe. Przygotowuje materiały merytoryczne na szkolenia, w tym case’y biznesowe na bazie konkretnych wyzwań uczestników.
Jako aktor spektaklu interaktywnego i sparing-partner pracował na sali szkoleniowej z ponad 300 menedżerami, poznając przy tym specyfikę różnych branż. Zarówno w dramie, jak i scenkach odzwierciedlających rzeczywistość biznesową klienta, pomaga uczestnikom zobaczyć lustrzane odbicie swoich zachowań menedżerskich i eksperymentować w bezpiecznym środowisku wspólnej nauki. Jako sparing-partner w sesjach Assessment/Development Center wspiera oceniane osoby w zaprezentowaniu swojego potencjału.
Doświadczenie zdobywał m.in. w środowisku NGO, gdzie przez kilka lat pełnił rolę członka zarządu fundacji wspierającej kandydatów na rynku pracy. W tym czasie przygotowywał koncepcje, a potem koordynował projekty rozwojowe i współprowadził warsztaty dla osób szukających zatrudnienia i studentów wchodzących na rynek pracy. Zarządzał pracą rozproszonego zespołu wolontariuszy – doradców zawodowych, trenerów i studentów. Był również assessorem w symulacjach Assessment Center dla kandydatów.
W ramach pracy magisterskiej przeanalizował wdrażanie Employer Brandingu w Polsce i opracował rekomendacje dla firm na najbliższe lata.
Obszary specjalizacji:
- Komunikacja interpersonalna
- Negocjacje i budowanie porozumienia
- Zarządzanie zespołem
- Employer Branding
- Rekrutacja i selekcja
- Doradztwo i rozwój zawodowy
NOWOŚĆ! Raty PayU 0%
Możliwość rozbicia ceny na aż 20 rat 0% PayU. Zapytaj o tę możliwość w trakcie rozmowy z konsultantem.
I zjazd: Sedno przywództwa (10-12.10.2024 r.)
Program jest rozciągnięty między inspiracją a praktycznymi ćwiczeniami, scenkami, modelami. Zawiera narzędzia samooceny przechodzącej w plan działania. Został pomyślany tak, żeby uczestnicy mogli przyjrzeć się sobie w roli lidera, żeby doświadczyli i przećwiczyli cztery filary budowania zaufania do lidera.
W ramach case study i ćwiczeń będą doskonalili swoją umiejętność nadawania kierunku
i przekazywania wizji: Kierunek i wizja. Zaprosimy uczestników do gry symulacyjnej i refleksji nad obszarami odpowiedzialności i wpływu menedżera.
Zaproponujemy przećwiczenie narzędzi ułatwiających budowanie spójności i wiarygodności w pracy z ludźmi: Wiarygodność.
Jednocześnie, ponieważ ludzie potrzebują dialogu, troski oraz empatii, zaprosimy uczestników do przyjrzenia się w jaki sposób budują relacje z zespołem: Dobre relacje.
Warunkiem, by liderzy potrafili korzystać z własnej wiedzy i umiejętności, jest Odporność na stres i niepowodzenia. Zaprosimy uczestników do pracy nad dwoma wymiarami odporności: elastycznością i samoświadomością.
II zjazd: Przywództwo SLII Experience™ Blancharda (15-16.11.2024 r.)
SLII Experience™ bardzo szybko wprowadza uczestników w swoje tajniki poprzez ćwiczenia w grupach, filmy, dyskusje na forum.
Koncepcja SLII® Blancharda zakłada, że lider działa jednocześnie jako menedżer i coach. Jako menedżer dba o bieżącą efektywność związaną z realizowaniem przez pracownika konkretnego zadania i osiągnięciem określonego celu. Jako coach pomaga pracownikowi rozwijać kompetencje i zaangażowanie, by docelowo osiągnął on najwyższy etap rozwoju – stał się samodzielnym ekspertem.
Zaprosimy uczestników do trenowania umiejętności dopasowywania stylu przywódczego do potrzeb współpracowników. Zarządzania celami w ścisłym kontakcie z pracownikiem, ćwiczenia kompetencji związanych z dawaniem i przyjmowaniem informacji zwrotnej.
III zjazd: Mechanizmy pracy zespołowej –w oparciu o SmileUrboTM (6-7.12.2024 r.)
Podczas trzeciego zjazdu zaprosimy uczestników do przyjrzenia się mechanizmom pracy zespołowej i dysfunkcjom zespołu, które mogą zabijać sens jego istnienia.
Liderzy uczestniczą w grze symulacyjnej Smile UrboTM, która w 2015 roku zajęła pierwsze miejsce w prestiżowym konkursie ONZ World SummitYouthAward jako najlepszy projekt edukacyjny na świecie. Wcielają się w radę wioski, która poszukuje rozwiązań optymalnych dla społeczności w ekstremalnie trudnej sytuacji, mają jednocześnie
do zaspokojenia własne interesy.
IV zjazd: Trening rozmów menedżerskich (10-11.01.2025 r.)
Podczas spektaklu interaktywnego „Firma” uczestnicy mają możliwość śledzić konsekwencje pojawiające się na poziomie firmy i każdego pracownika, gdy nie ma wsparcia menedżerów, brakuje rozmów o trudnościach, a te, które się odbywają, nie ujawniają prawdziwych stanowisk i emocji. Mogą też sami wpłynąć na losy głównej bohaterki, zastępując ją na scenie i stosując swoje własne strategie zachowań.
Trening ze sparing partnerem – warsztat umiejętności. Uczestnicy przygotują się i przećwiczą rozmowy ze swoimi pracownikami uwzględniając ich kompetencje, zaangażowanie
i zadania, które mają do wykonania.
Uczestnicy będą prowadzili rozmowy wspierające, korygujące, instruujące, rozmowy o emocjach, rozmowy coachingowe.
Analiza konsekwencji braku szczerych, codziennych rozmów ze współpracownikami
V zjazd: Zarządzanie zmianą (7-8.02.2025 r.)
Sednem i powodem podejmowania działań w organizacji jest ZMIANA. W trakcie tego zjazdu przyjrzymy się jej we wszystkich trzech wymiarach: indywidualnym, zespołowym
i organizacyjnym.
W trakcie symulacji zespołowej uczestnicy doświadczą sytuacji wdrażania zmiany i bycia w zmianie – przejdą przez wszystkie cztery etapy procesu (Zaprzeczenie, Opór, Eksperymentowanie oraz Zaangażowanie).
Dzięki kwestionariuszowi „Zmiana jak usprawnić jej przebieg” zdiagnozują swoją własną reakcję na zmianę.
Uczestnicy nauczą się angażować i wspierać inne osoby, zwłaszcza podwładnych, w procesie zmiany, motywując do proaktywnych postaw, przeformułowują myślenie o przeszłości na twórcze myślenie o przyszłości.
VI zjazd: Zarządzanie różnorodnością (7-8.03.2025 r.)
Zaprosimy uczestników do przyjrzenia się temu co daje różnorodność zespołom i organizacji. Czym jest grupa mniejszościowa/większościowa? Jaka jest odpowiedzialność większości za włączanie? Jakie są strategie mniejszościowe?
Czego dotyczy DEI? Warsztat: Kategorie tożsamości.
Zdefiniowanie różnorodności, równego traktowania i włączania. Wymiary różnorodności chronione w firmie.
Zaprosimy uczestników do symulacji pozwalających na doświadczenie mechanizmów wykluczania w organizacji. W casach sprawdzimy skąd się biorą nieświadome uprzedzenia. Jakie są ukryte mechanizmy wykluczania grup niereprezentatywnych.
Mapa DEI. Pięć obszarów ochrony różnorodności rekomendowanych firmom przez Komisję Europejską. Przegląd wskaźników – Q&A.
Uczestnicy zmapują najważniejsze obszary działań w dziedzinie różnorodności na modelu dojrzałości firmy w zakresie DEI.
VII zjazd: Storytelling i Expose Szefa (11-12.04.2025 r.)
Uczestnicy podsumowują doświadczenia i umiejętności, które zebrali w Szkole Przywództwa i prezentują zmiany, które już wprowadzili w swoim sposobie funkcjonowania w swoich organizacjach, w pracy indywidualnej z ludźmi i w pracy z zespołami.
Warsztat ze storytellingu pierwszego dnia, przygotowuje uczestników do posługiwania się historią jako walutą społeczną, pozwalającą być ambasadorem wartości i skuteczniej budować przekaz, budować tożsamość firmową wśród pracowników, budować zespoły
w oparciu o wspólną tożsamość. Uczestnicy poznają narzędzia, które pomogą im zbudować własne, inspirujące historie.
Drugiego dnia uczestnicy wygłoszą swoje expose szefa, wykorzystując warsztat storytellingowy, opowiedzą o swojej wizji przywództwa i dostaną informację zwrotną
od pozostałych uczestników i trenera.
i zostanie powiększona o podatek VAT
Program szkoły
I zjazd: Sedno przywództwa (10-12.10.2024 r.)
Program jest rozciągnięty między inspiracją a praktycznymi ćwiczeniami, scenkami, modelami. Zawiera narzędzia samooceny przechodzącej w plan działania. Został pomyślany tak, żeby uczestnicy mogli przyjrzeć się sobie w roli lidera, żeby doświadczyli i przećwiczyli cztery filary budowania zaufania do lidera.
W ramach case study i ćwiczeń będą doskonalili swoją umiejętność nadawania kierunku
i przekazywania wizji: Kierunek i wizja. Zaprosimy uczestników do gry symulacyjnej i refleksji nad obszarami odpowiedzialności i wpływu menedżera.
Zaproponujemy przećwiczenie narzędzi ułatwiających budowanie spójności i wiarygodności w pracy z ludźmi: Wiarygodność.
Jednocześnie, ponieważ ludzie potrzebują dialogu, troski oraz empatii, zaprosimy uczestników do przyjrzenia się w jaki sposób budują relacje z zespołem: Dobre relacje.
Warunkiem, by liderzy potrafili korzystać z własnej wiedzy i umiejętności, jest Odporność na stres i niepowodzenia. Zaprosimy uczestników do pracy nad dwoma wymiarami odporności: elastycznością i samoświadomością.
II zjazd: Przywództwo SLII Experience™ Blancharda (15-16.11.2024 r.)
SLII Experience™ bardzo szybko wprowadza uczestników w swoje tajniki poprzez ćwiczenia w grupach, filmy, dyskusje na forum.
Koncepcja SLII® Blancharda zakłada, że lider działa jednocześnie jako menedżer i coach. Jako menedżer dba o bieżącą efektywność związaną z realizowaniem przez pracownika konkretnego zadania i osiągnięciem określonego celu. Jako coach pomaga pracownikowi rozwijać kompetencje i zaangażowanie, by docelowo osiągnął on najwyższy etap rozwoju – stał się samodzielnym ekspertem.
Zaprosimy uczestników do trenowania umiejętności dopasowywania stylu przywódczego do potrzeb współpracowników. Zarządzania celami w ścisłym kontakcie z pracownikiem, ćwiczenia kompetencji związanych z dawaniem i przyjmowaniem informacji zwrotnej.
III zjazd: Mechanizmy pracy zespołowej –w oparciu o SmileUrboTM (6-7.12.2024 r.)
Podczas trzeciego zjazdu zaprosimy uczestników do przyjrzenia się mechanizmom pracy zespołowej i dysfunkcjom zespołu, które mogą zabijać sens jego istnienia.
Liderzy uczestniczą w grze symulacyjnej Smile UrboTM, która w 2015 roku zajęła pierwsze miejsce w prestiżowym konkursie ONZ World SummitYouthAward jako najlepszy projekt edukacyjny na świecie. Wcielają się w radę wioski, która poszukuje rozwiązań optymalnych dla społeczności w ekstremalnie trudnej sytuacji, mają jednocześnie
do zaspokojenia własne interesy.
IV zjazd: Trening rozmów menedżerskich (10-11.01.2025 r.)
Podczas spektaklu interaktywnego „Firma” uczestnicy mają możliwość śledzić konsekwencje pojawiające się na poziomie firmy i każdego pracownika, gdy nie ma wsparcia menedżerów, brakuje rozmów o trudnościach, a te, które się odbywają, nie ujawniają prawdziwych stanowisk i emocji. Mogą też sami wpłynąć na losy głównej bohaterki, zastępując ją na scenie i stosując swoje własne strategie zachowań.
Trening ze sparing partnerem – warsztat umiejętności. Uczestnicy przygotują się i przećwiczą rozmowy ze swoimi pracownikami uwzględniając ich kompetencje, zaangażowanie
i zadania, które mają do wykonania.
Uczestnicy będą prowadzili rozmowy wspierające, korygujące, instruujące, rozmowy o emocjach, rozmowy coachingowe.
Analiza konsekwencji braku szczerych, codziennych rozmów ze współpracownikami
V zjazd: Zarządzanie zmianą (7-8.02.2025 r.)
Sednem i powodem podejmowania działań w organizacji jest ZMIANA. W trakcie tego zjazdu przyjrzymy się jej we wszystkich trzech wymiarach: indywidualnym, zespołowym
i organizacyjnym.
W trakcie symulacji zespołowej uczestnicy doświadczą sytuacji wdrażania zmiany i bycia w zmianie – przejdą przez wszystkie cztery etapy procesu (Zaprzeczenie, Opór, Eksperymentowanie oraz Zaangażowanie).
Dzięki kwestionariuszowi „Zmiana jak usprawnić jej przebieg” zdiagnozują swoją własną reakcję na zmianę.
Uczestnicy nauczą się angażować i wspierać inne osoby, zwłaszcza podwładnych, w procesie zmiany, motywując do proaktywnych postaw, przeformułowują myślenie o przeszłości na twórcze myślenie o przyszłości.
VI zjazd: Zarządzanie różnorodnością (7-8.03.2025 r.)
Zaprosimy uczestników do przyjrzenia się temu co daje różnorodność zespołom i organizacji. Czym jest grupa mniejszościowa/większościowa? Jaka jest odpowiedzialność większości za włączanie? Jakie są strategie mniejszościowe?
Czego dotyczy DEI? Warsztat: Kategorie tożsamości.
Zdefiniowanie różnorodności, równego traktowania i włączania. Wymiary różnorodności chronione w firmie.
Zaprosimy uczestników do symulacji pozwalających na doświadczenie mechanizmów wykluczania w organizacji. W casach sprawdzimy skąd się biorą nieświadome uprzedzenia. Jakie są ukryte mechanizmy wykluczania grup niereprezentatywnych.
Mapa DEI. Pięć obszarów ochrony różnorodności rekomendowanych firmom przez Komisję Europejską. Przegląd wskaźników – Q&A.
Uczestnicy zmapują najważniejsze obszary działań w dziedzinie różnorodności na modelu dojrzałości firmy w zakresie DEI.
VII zjazd: Storytelling i Expose Szefa (11-12.04.2025 r.)
Uczestnicy podsumowują doświadczenia i umiejętności, które zebrali w Szkole Przywództwa i prezentują zmiany, które już wprowadzili w swoim sposobie funkcjonowania w swoich organizacjach, w pracy indywidualnej z ludźmi i w pracy z zespołami.
Warsztat ze storytellingu pierwszego dnia, przygotowuje uczestników do posługiwania się historią jako walutą społeczną, pozwalającą być ambasadorem wartości i skuteczniej budować przekaz, budować tożsamość firmową wśród pracowników, budować zespoły
w oparciu o wspólną tożsamość. Uczestnicy poznają narzędzia, które pomogą im zbudować własne, inspirujące historie.
Drugiego dnia uczestnicy wygłoszą swoje expose szefa, wykorzystując warsztat storytellingowy, opowiedzą o swojej wizji przywództwa i dostaną informację zwrotną
od pozostałych uczestników i trenera.
Koszt uczestnictwa
i zostanie powiększona o podatek VAT
FAQ
-
Jakie są warunki przyjęcia?
Przesłanie formularza zgłoszeniowego i zaakceptowanie regulaminu Szkoły.
Odbycie rozmowy z kierownikiem merytorycznym Szkoły dotyczącej potrzeb i oczekiwań związanych z udziałem w programie (dogodny termin rozmowy ustalamy po otrzymaniu zgłoszenia).
Uiszczenie opłaty 22 900 PLN + VAT (23%) za osobę.
-
Co trzeba zrobić aby skończyć Szkołę?
Warunkiem ukończenia Szkoły, a tym samym otrzymania dyplomu, jest udział w minimum 7 zjazdach oraz wniesienie całości opłaty.
-
Czy Szkoła działa na zasadach studiów podyplomowych?
Szkoła nie działa za zasadach studiów podyplomowych
-
Jak mogę zapisać się do Szkoły?
Wystarczy wypełnić elektroniczny formularz zgłoszeniowy na stronie.
-
Czy można płacić w ratach?
Tak jest możliwość płatności w ratach.
-
Kiedy odbywają się zajęcia?
Zajęcia odbywają się w piątki i w soboty, I zjazd trwa 3 dni i zaczyna się w czwartek.
-
Czy jest egzamin końcowy?
W trakcie trwania Szkoły odbywają się testy wiedzy, nie ma końcowego egzaminu
-
Jaki jest koszt Szkoły?
Koszt uczestnictwa w Szkole wynosi 22 900 + VAT (23%) za osobę.
-
Jakie są promocje?
Zapraszamy na stronę: https://houseofskills.pl/35,nasze-promocje.html
-
Jak długo trwają Szkoły?
Harmonogramy dostępne są na podstronach Szkół.
-
Czy otrzymuję dyplom na zakończenie Szkoły?
Po zakończeniu Szkoły Uczestnicy otrzymują dyplom z podaną liczbą godzin i podpisem trenera prowadzącego daną edycję.
-
Czy można uzyskać dofinansowanie?
Szkoły są dostępne w Bazie Usług Rozwojowych, co oznacza, że można uzyskać aż do 80% dofinansowania. Z programu dofinansowania skorzystać mogą wszystkie mikro, małe oraz średnie przedsiębiorstwa z wyłączeniem województwa pomorskiego i mazowieckiego.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
szkoleniaotwarte@houseofskills.pl
Patrycja
+48 881 919 234Kamil
+48 501 630 741