-
SzkołaSzkoła coachingu ONLINE
-
Najbliższy terminBrak terminu
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
szkoleniaotwarte@houseofskills.pl
Patrycja
+48 881 919 234Kamil
+48 501 630 741Platforma e-learningowa
Szkoła coachingu House od Skills to program przygotowujący do samodzielnej pracy w roli coacha. Umiejętności i kompetencje nabywane przez uczestników w ramach programu, są również niezwykle użyteczne w pracy menedżerów wszystkich szczebli.
Zajęcia odbywają się online (za pośrednictwem platformy ZOOM).
Program posiada akredytację ACSTH i przygotowuje do uzyskania certyfikatu International Coach Federation (ICF).
Zaproszenie:
Cele szkolenia
Nabycie przez uczestników szkolenia kompetencji coachingowych, w szczególności rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych, takich jak zadawanie otwartych, pogłębiających pytań, aktywne słuchanie
Zdobycie wiedzy na temat emocji i ich regulacji, umiejętność radzenia sobie z emocjami własnymi i rozmówcy
Poszerzenie warsztatu menedżerskiego o coachingowy sposób pracy podwładnymi, wspierający ich samodzielność i zaangażowanie
Przygotowanie do samodzielnego prowadzenia sesji business i life coachingu
Przygotowanie do akredytacji ICF na poziomie ACC
Profil uczestnika
Nasz program kierowany jest do osób:
-
zainteresowanych pracą w charakterze coacha, zarówno wewnątrz organizacji, jak i poza nią
-
pracujących w charakterze coacha, chcących zweryfikować swoje umiejętności i przygotować się do akredytacji ICF
-
chcących poszerzyć swoje umiejętności menedżerskie o warsztat coachingowy
-
chcących rozwinąć swoje umiejętności interpersonalne i kompetencje komunikacyjne
-
zainteresowanych pracą w obszarze rozwoju swoich klientów – między innymi: trenerów, psychologów, psychoterapeutów, doradców zawodowych, rehabilitantów, trenerów personalnych, dietetyków, pracowników służb medycznych, pracowników opieki społecznej.
Korzyści dla uczestnika
-
Przygotowanie do akredytacji coachingowej na poziomie ACC według standardów ICF (100 godzinny program akredytowany ACSTH)
-
Rozwinięcie kompetencji komunikacyjnych wspierających nowy format przywództwa (uważność, obecność, głębokie słuchanie, zadawania kwestionujących pytań, zadawanie pytań o sedno)
-
Zdobycie umiejętności prowadzenia skutecznej rozmowy rozwojowej z pracownikiem
-
Zwiększenie odporności na stres, radzenie sobie z emocjami własnymi i innych
-
Wykorzystywanie umiejętności i narzędzi coachingowych w pracy zdalnej, w zdalnym zarządzaniu zespołem
-
Własny proces rozwojowy wspierający uczestnika w dokonywaniu istotnych zmian dla siebie
Historie naszych Absolwentów
Zapraszamy do obejrzenia wywiadów z absolwentami Szkoły coachingu, z których dowiecie się jak w praktyce wygląda nauka i do czego warto się przygotować.
Stosowane metody
Szkoła coachingu zaprojektowana została w taki sposób, aby podczas interaktywnych sesji warsztatowych online uczestnicy w maksymalnym stopniu koncentrowali się na rozwoju umiejętności i warsztatu coacha w bezpośredniej interakcji z trenerem i innymi uczestnikami, a dedykowana platforma e-learningowa wspierała ich w łatwym i szybkim dostępie do potrzebnych materiałów i narzędzi edukacyjnych.
Zajęcia warsztatowe prowadzone są w małych grupach (dwójkach, trójkach uczestników) z wykorzystaniem interaktywnych prezentacji, materiałów filmowych, case studies, ćwiczeń rozmów coachingowych, dyskusji, sesji superwizyjnych i wymiany doświadczeń. Pomiędzy sesjami warsztatowymi prowadzone są indywidualne sesje z mentorem z bezpośrednią informacją zwrotną od mentora dla każdego uczestnika.
Co wyróżnia Szkołę coachingu?
-
Akredytacja największej międzynarodowej organizacji ICF ( Program ACSTH)
-
Duże doświadczenie w zakresie kształcenia coachów (ponad 1500 osób przeszkolonych i przygotowanych do zawodu coacha)
-
Sprawdzony i rekomendowany program – zrealizowanych ponad 100 edycji Szkoły coachingu
-
Doświadczona kadra trenersko- coachingowa posiadająca jednocześnie doświadczenie w biznesie
-
Nowoczesne rozwiązania technologiczne z zakresu edukacji zdalnej, dzięki którym możliwe jest angażowanie uczestników w sposób nieodbiegający od sposobu pracy na sali szkoleniowej
WARUNKI UCZESTNICTWA
Przed rozpoczęciem zajęć przeprowadzana jest rozmowa kwalifikacyjna, która potwierdza możliwość udziału w szkole. W trakcie rozmowy weryfikowane są predyspozycje, postawa oraz gotowość do pracy potencjalnego uczestnika. Rozmowa pozwala także na upewnienie się zainteresowanych o zgodności ich oczekiwań z tym, co oferuje Szkoła.
-
Wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego
-
O rezerwacji miejsc w danej edycji decyduje kolejność zgłoszeń
-
Warunkiem ukończenia Szkoły, a tym samym otrzymania dyplomu, jest udział w minimum 100 godzinach zajęć oraz sesjach mentorskich oraz wniesienie całości opłaty
-
W przypadku udziału w Szkole w wymiarze mniejszym niż wskazany powyżej, uczestnik otrzymuje zaświadczenie o udziale w Szkole ze wskazaniem liczby godzin odbytych zajęć
-
Uczestnik jest zobowiązany do uczestnictwa w całych zajęciach. Dopuszczalne są 3 godziny nieobecności każdego dnia zajęć w trakcie całej Szkoły.
-
Uczestnik ma 30 dni od daty zakończenia sesji mentorskiej grupowej na dostarczenie 3 nagrań sesji indywidualnych (wraz z ich transkrypcjami). Nagrania przesłane po tym terminie będą odsłuchane za dodatkową opłatą w wysokości 184,50 zł netto za każdą sesję
-
Do czasu uregulowania płatności za Szkołę w pełnej wysokości Organizator ma prawo wstrzymać wydanie Uczestnikowi certyfikatu ukończenia Szkoły
-
Certyfikat nie zostanie wydany także w przypadku nieobecności oraz niedostarczenia wszystkich sesji wraz z ich transkrypcjami
Trenerzy House of Skills
-
Łada Drozda
partner / trenerka / konsultantka / coach
Jest absolwentką Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Wykłada i superwizuje studentów na Podyplomowym Studium Coachingu i Mentoringu SWPS. Prowadzi również autorski program „Coaching menedżerski” w ramach Podyplomowych Studiów Coachingu w SGH.
Inspirują ją synowie, ważne relacje z ludźmi i emocje jakie z nich wynikają, kontakt z psami oraz taniec i las. Odpoczynek i ukojenie daje jej jazda na rowerze oraz głośne śpiewanie w samochodzie, co niekiedy budzi zdumienie innych kierowców… Usłyszała kilka razy w życiu: „otworzyłaś mi na coś oczy”, „to, co powiedziałaś zmieniło moje myślenie…”, „wpłynęłaś na to, że siebie polubiłam/łem”. Jest teraz na nowym etapie życia, już nie ma w nim miejsca na iluzje. Za to dużo wolności i świadomych wyborów.
Uczestnikom szkoleń oraz swoim coachees towarzyszy w zmianie jaką jest rozwój. Ma wielkie przekonanie do bogactwa wewnętrznych zasobów, jakie mieszczą się w każdym z nas. Nie waha się zadawać trudnych pytań i ukazywać ludziom możliwości przekraczania własnych granic. W swej pracy korzysta z wielu umiejętności czerpanych z całości zawodowego i życiowego doświadczenia.
Autorka książek “Na arenie biznesu. Z życia coacha i szkoleniowca” i “Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem“.
Psycholog. Specjalizuje się w rozwiązaniach edukacyjnych w obszarze:
- przywództwa
- coachingu
- zarządzania zespołem (w tym: rekrutacją, motywowaniem, oceną pracowniczą)
- komunikacji i asertywności
- programy rozwoju trenerów (Train the Trainers)
-
Elżbieta Malkiewicz
trenerka / konsultantka / coach
Studiowała malarstwo, nauki polityczne i prawo. Ukończyła socjologię. Prowadziła własną firmę marketingową, zarządzała „Domem Krakowskim” w Norymberdze.
Pracuje jako strateg i doradca przy kampaniach wyborczych, a jako trener od 12 lat szkoli m.in. z komunikacji, efektywności indywidualnej i przywództwa. Uczy studentów Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, na Wydziale Zarządzania.
Lubi narty, wino i samochody, najbardziej te stare i szybkie.
Obszary jej specjalizacji to:
- przywództwo
- doskonalenie umiejętności kierowniczych: zarządzanie zespołem, efektywna komunikacja menedżerska, zarządzanie czasem
- kontakt z mediami
- prowadzenie kampanii wyborczych
Konsultanci
-
Izabela Kluzek-Kot
dyrektor merytoryczny Szkół coachingu
Uprawnienia: Certyfikowany Coach ICF, Expert z zakresu transformacji kultury organizacyjnej, L&D. Trener Biznesu. Ukończyłam także liczne szkolenia z obszaru HR. Uczestnik kursów na MIT w zakresie Teorii U ( Otto Scharmer).
Doświadczenie: Doświadczenie zawodowe zdobywałam w firmie doradczo-szkoleniowej. Przez okres ponad 15 lat zajmowałam się zarządzaniem zespołem konsultantów i trenerów, pełniłam również funkcje managera projektów jak również w organizacjach rolę HR Managera. Od lat pełnie funkcje dyrektora zarządzającego i prezesa zarządu. Jestem też kierownikiem merytorycznym Szkół Coachingu i Team Coachingu oraz kilka studiów podyplomowych.
Prowadzę szkolenia, warsztaty i power speach z zakresu przywództwa,. Fascynują mnie nowe formy i nurty zarządzania. Prowadzę projekty transformacyjne, rozwojowe i doradcze wspomagając organizacje. Prowadzę procesy indywidualne i grupowe, pracuje autorskimi metodami podnoszącymi efektywność zespołów poprzez rozwój kompetencji liderskich (inteligencja emocjonalna, zarządzanie zmianą, komunikacja, innowacyjność itp.)
Jestem wykładowcą na kilku uczelniach w ramach studiów podyplomowych oraz programów MBA. Uczelnia Łazarskiego, Akademia WSB w Dąbrowie Górniczej, WSB w Gdańsku, Uniwersytet Rzeszowski
Wśród moich klientów w tym roku są liderzy między innymi takich organizacji jak : Grupa ZIBI SA, Dentons , Showroom, Leroy Merlin, Navoorbico, Orange, Poczta Polska, PZU, Norcospectra, Stanley Black and Decker.
-
Natalia Włodarska
Coach, trener
Uprawnienia: Coach PCC (Professional Certified Coach), absolwentka psychologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów podyplomowych „Zarządzanie w mediach” w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Master Practitioner NLP.
Doświadczenie: W 2002 roku rozpoczęłam swoją drogę zawodową jako trener biznesu i konsultant w firmie szkoleniowej. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących komunikacji i współpracy, asertywności, zarządzania emocjami i stresem.
Od 2008 roku pracuje w TVN S.A., odpowiada za wszelkie działania rekrutacyjne oraz szkoleniowo-rozwojowe. Pracuję m.in. jako trener i prowadzę warsztaty z umiejętności miękkich oraz wspieram pracowników podczas indywidualnych sesji coachingowych.
Od 2011 roku prowadzę warsztaty i coachingi z kreowania wizerunku w mediach – współpracuję z Fundacją Vital Voices Hilary Clinton, dla której co roku prowadzę warsztaty dla kobiet w biznesie. W ramach swojej firmy Be Free – Body Mind Psyche prowadzę także grupowe coachingi z obszaru Life Coachingu w dwóch tematach: „Wykreuj swoje życie” oraz „Wykreuj swoje relacje”. W trakcie swojej edukacji coachingowej ukończyłam Szkołę Coachów Eriksson College oraz wiele kursów m.in. u Roberta Diltsa, Richarda Bolstada, Hermann Muller-Walbrodt czy Franka Farellego.
Jestem mentorem dla adeptów szkoły coachingu, wykładam także na uczelniach wyższych prowadząc zajęcia przygotowujące do zawodu coacha w ramach studiów podyplomowych prowadzonych pod patronatem merytorycznym HPR Group
-
Ewa Kubica
KONSULTANT, COACH
Konsultantka i coach z ponad 10 letnim doświadczeniem w pracy rozwojowej dla klientów z różnych branż oraz z różnych poziomów organizacyjnych (pracuje zarówno z jednostkami, zespołami, jak i całym systemami/organizacjami pracującw szeroko pojętym obszarze kultury organizacyjnej). Dyplomowany przez Izbę Coachingu coach, z wykształcenia psycholog biznesu.
W swojej pracy coachingowej wierzy, że każdy człowiek posiada możliwości i zasoby, dzięki którym może się rozwijać. W swojej pracy pomaga klientom odkrywać nowe i dokonywać zmian w swoim życiu zawodowym i prywatnym. -
Małgorzata Ziarko
TRENER, COACH
Ma za sobą managerskie doświadczenia – ponad 20 lat pracy z ludźmi, z czego ponad 15 sto letnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi Zespołami, głownie w branży mediowej (sprzedaż). Obecnie pracuje z zespołami rozwijając ich poprzez szkolenia, coaching i mentoring. Ukończyła, Uniwersytet Jagielloński, SWPS oraz Akademia Analizy Transakcyjnej.
NOWOŚĆ! Raty 0% PayU
Możliwość rozbicia ceny na aż 20 rat 0% PayU. Zapytaj o tę możliwość w trakcie rozmowy z konsultantem.
Spotkanie zapoznawcze (5.09.2024 r., 18:00-19:00) – online
W trakcie spotkania uczestnicy zapoznają się z programem Szkoły, zakontraktują formę współpracy w trakcie zjazdów, otrzymają wszystkie informacje odnośnie kwestii organizacyjnych związanych z uczestnictwem w Szkole. Jest to również okazja do wzajemnego poznania się Uczestników.
I Zjazd Bazowy program szkoły, podstawy coachingu (14-15.09.2024 r.) – online
W trakcie tego zjazdu uczestnicy zapoznają się z kodeksem etycznym ICF i kejsami – przykładami zastosowania go w obszarze biznesu. Dowiadują się, jak ustalać cele w coachingu zgodne z indywidualnym rozwojem klienta, jak i planowaną ścieżką rozwoju przewidzianą przez organizację.
- Poruszane obszary:
- Czym jest coaching? Jakie są różnice między coachingiem, a innymi formami rozwoju?
- Kodeks Etyczny Coacha. Zawieranie kontraktu z klientem i z organizacją /sponsorem
- Kluczowe kompetencje Coacha w kontekście osobistych zasobów uczestników
- Standardy ICF w kwestii: budowania relacji z klientem, bezpośredniej komunikacji, zadawania pytań oraz dawania informacji zwrotnej
- Jak planować i wyznaczać cele metodą SMART
- Praca ze skalą
- Doświadczenie prowadzenia indywidualnych sesji
Praca na platformie edukacyjnej
II Zjazd Podstawowe kompetencje i wartości coacha (19-20.10.2024 r.) – online
W trakcie tego zjazdu uczestnicy dowiadują się, jak wygląda charakterystyka procesu coachingowego. Uczą się prowadzenia profesjonalnej sesji coachingowej. Poznają kluczowe kompetencje coacha wg International Coach Federation, takie jak: umiejętność słuchania i zadawania pytań, umiejętność zarządzania postępami i zaangażowaniem klienta, przekazywanie informacji zwrotnej, obecność coachingowa i umiejętność budowania świadomości klienta. Moduł ten pozwala również na nabycie umiejętności i narzędzi do pracy z wartościami i celami klienta, będącymi podstawą wewnętrznej motywacji.
Poruszane obszary:
- Rozwój kluczowych kompetencji coacha
- Model sesji coachingowych – GROW, STRZAŁA ericksonowska
- Narzędzia pracy z klientami (koło życia, mapa marzeń, lustro)
Praca na platformie edukacyjnej
Moduł „Ja jako coach – w oparciu o model Extended Disc®” (29.10.2024 r. 17.00-20.00) – online
Sesje mentorskie grupowe (13.11.2024 r. 18:00 – 20:00) – online
III Zjazd Kwintesencja coachingu (16-17.11.2024 r.) – online
W trakcie tego zjazdu uczestnicy uczą się pracować z emocjami, postawami i przekonaniami klienta. Poznają narzędzia do pracy z obawą i wewnętrznym konfliktem, narzędzia do pracy z przekonaniami klienta. Uczą się, jak wzmacniać przekonania wspierające i niwelować przekonania ograniczające. Nabywają umiejętności pomagające wspierać klienta w odkrywaniu własnego potencjału i zasobów.
Poruszane obszary:
- Praca z przekonaniami, postawami i emocjami klienta
- Narzędzia do pracy z obawą i wewnętrznym konfliktem
- Rozwój wybranych kompetencji coacha w kontekście standardów ICF przy pomocy różnych narzędzi, w tym: obraz, metodę VAKOG, model GROW, praca z krytykiem wewnętrzny
- Wartość – podstawowa motywacja do działania – definiowanie osobistych wartości (motywacji)
- Pytania pogłębiające i sięgające sedna w pracy z klientem
Sesje mentorskie grupowe (3 i 4.12.2024 r. 18:00 – 20:00) – online
Grupowe sesje mentorskie pozwalają na weryfikację i podniesienie swoich kompetencji coachingowych. Jest to intensywna sesja warsztatowa bazująca na doświadczeniu sesji mentorskich i ich superwizji: uczestnicy prowadzą między sobą sesje coachingowe, wcielając się na przemian w rolę coacha i klienta, otrzymując informację zwrotną od mentora oraz pozostałych uczestników. Uczestnicy uczą się stosować efektywne interwencje coachingowe w sytuacji konfliktu bądź impasu, zarówno w pracy indywidualnej, jak i grupowej wewnątrz organizacji.
IV Zjazd Doskonalenie warsztatu coacha (14-15.12.2024 r.) – online
Uczestnicy zdobywają wiedzę na temat narzędzi NLP, RTZ (racjonalna terapia zachowań) oraz innych narzędzi wspierających proces rozwoju klienta. Dzięki nim uczestnicy doskonalą swój warsztat, a także rozwijają kompetencje coachingowe. Uczestnicy uczą się, jak budować świadomość klientów poprzez:
- Zmianę perspektywy, pracę z metaforą, obrazem (narzędzie Points of You)
- Zwiększanie motywacji i efektywności (zadawanie pytań transformujących)
- Poznanie strategii pozwalających na diagnozę aktualnego stanu, przeszkód i możliwości, a także kreowanie efektywnych rozwiązań możliwych do wdrożenia od zaraz
Sesje mentorskie grupowe (7 i 8.01.2025 r. 18:00 – 20:00) – online
Grupowe sesje mentorskie pozwalają na weryfikację i podniesienie swoich kompetencji coachingowych. Jest to intensywna sesja warsztatowa bazująca na doświadczeniu sesji mentorskich i ich superwizji: uczestnicy prowadzą między sobą sesje coachingowe, wcielając się na przemian w rolę coacha i klienta, otrzymując informację zwrotną od mentora oraz pozostałych uczestników. Uczestnicy uczą się stosować efektywne interwencje coachingowe w sytuacji konfliktu bądź impasu, zarówno w pracy indywidualnej, jak i grupowej wewnątrz organizacji.
V Zjazd Coach i co dalej? i zakończenie (11.01.2025 r.) – online
Podczas sesji „Coach i dalej” uczestnicy będą mogli zastanowić się i wypracować ścieżkę związaną z planowaniem swojej przyszłości w roli coacha. To czas przeznaczony na skonfrontowanie swoich wyobrażeń z coraz bardziej konkretną wizją przyszłości i przygotowaniem swojego planu działań.
Poruszane obszary:
- Część 1. Zacznij od siebie i zdefiniuj czego naprawdę chcesz?
- Co mam do zaoferowania jako coach (kim jestem jako coach), kim i gdzie są moi klienci?
- Jakie są moje cele i co chcę osiągnąć?
- Część 2. Różne drogi dalszego działania
- Budowanie eksperckiej pozycji w organizacji
- Budowanie pozycji poza organizacją
- Decyzja należy do Ciebie – co z tym zrobisz? (moje cele i potrzeby)
- Część 3. Jak wyróżnić się na rynku pełnym coachów
- Budowanie marki własnej – wizerunek versus marka
- Co mnie wyróżnia ? – analiza zasobów
- Do kogo adresuję swoją ofertę – kto jest moja grupą docelową?
- Mój Action Plan
Sesje mentorskie indywidualne
Sesje mentorskie indywidualne pozwalają na indywidualną weryfikację i rozwój kompetencji coachingowych pod okiem mentora. Uczestnicy w trakcie trwania szkoły nagrywają trzy sesje coachingowe z klientami lub uczestnikami szkoły i przesyłają je do odsłuchu mentorowi. Na ich podstawie otrzymują informację zwrotną na temat poziomu swoich kompetencji i ewentualnych obszarów do rozwoju.
i zostanie powiększona o podatek VAT
Program szkoły
Spotkanie zapoznawcze (5.09.2024 r., 18:00-19:00) – online
W trakcie spotkania uczestnicy zapoznają się z programem Szkoły, zakontraktują formę współpracy w trakcie zjazdów, otrzymają wszystkie informacje odnośnie kwestii organizacyjnych związanych z uczestnictwem w Szkole. Jest to również okazja do wzajemnego poznania się Uczestników.
I Zjazd Bazowy program szkoły, podstawy coachingu (14-15.09.2024 r.) – online
W trakcie tego zjazdu uczestnicy zapoznają się z kodeksem etycznym ICF i kejsami – przykładami zastosowania go w obszarze biznesu. Dowiadują się, jak ustalać cele w coachingu zgodne z indywidualnym rozwojem klienta, jak i planowaną ścieżką rozwoju przewidzianą przez organizację.
- Poruszane obszary:
- Czym jest coaching? Jakie są różnice między coachingiem, a innymi formami rozwoju?
- Kodeks Etyczny Coacha. Zawieranie kontraktu z klientem i z organizacją /sponsorem
- Kluczowe kompetencje Coacha w kontekście osobistych zasobów uczestników
- Standardy ICF w kwestii: budowania relacji z klientem, bezpośredniej komunikacji, zadawania pytań oraz dawania informacji zwrotnej
- Jak planować i wyznaczać cele metodą SMART
- Praca ze skalą
- Doświadczenie prowadzenia indywidualnych sesji
Praca na platformie edukacyjnej
II Zjazd Podstawowe kompetencje i wartości coacha (19-20.10.2024 r.) – online
W trakcie tego zjazdu uczestnicy dowiadują się, jak wygląda charakterystyka procesu coachingowego. Uczą się prowadzenia profesjonalnej sesji coachingowej. Poznają kluczowe kompetencje coacha wg International Coach Federation, takie jak: umiejętność słuchania i zadawania pytań, umiejętność zarządzania postępami i zaangażowaniem klienta, przekazywanie informacji zwrotnej, obecność coachingowa i umiejętność budowania świadomości klienta. Moduł ten pozwala również na nabycie umiejętności i narzędzi do pracy z wartościami i celami klienta, będącymi podstawą wewnętrznej motywacji.
Poruszane obszary:
- Rozwój kluczowych kompetencji coacha
- Model sesji coachingowych – GROW, STRZAŁA ericksonowska
- Narzędzia pracy z klientami (koło życia, mapa marzeń, lustro)
Praca na platformie edukacyjnej
Moduł „Ja jako coach – w oparciu o model Extended Disc®” (29.10.2024 r. 17.00-20.00) – online
Sesje mentorskie grupowe (13.11.2024 r. 18:00 – 20:00) – online
III Zjazd Kwintesencja coachingu (16-17.11.2024 r.) – online
W trakcie tego zjazdu uczestnicy uczą się pracować z emocjami, postawami i przekonaniami klienta. Poznają narzędzia do pracy z obawą i wewnętrznym konfliktem, narzędzia do pracy z przekonaniami klienta. Uczą się, jak wzmacniać przekonania wspierające i niwelować przekonania ograniczające. Nabywają umiejętności pomagające wspierać klienta w odkrywaniu własnego potencjału i zasobów.
Poruszane obszary:
- Praca z przekonaniami, postawami i emocjami klienta
- Narzędzia do pracy z obawą i wewnętrznym konfliktem
- Rozwój wybranych kompetencji coacha w kontekście standardów ICF przy pomocy różnych narzędzi, w tym: obraz, metodę VAKOG, model GROW, praca z krytykiem wewnętrzny
- Wartość – podstawowa motywacja do działania – definiowanie osobistych wartości (motywacji)
- Pytania pogłębiające i sięgające sedna w pracy z klientem
Sesje mentorskie grupowe (3 i 4.12.2024 r. 18:00 – 20:00) – online
Grupowe sesje mentorskie pozwalają na weryfikację i podniesienie swoich kompetencji coachingowych. Jest to intensywna sesja warsztatowa bazująca na doświadczeniu sesji mentorskich i ich superwizji: uczestnicy prowadzą między sobą sesje coachingowe, wcielając się na przemian w rolę coacha i klienta, otrzymując informację zwrotną od mentora oraz pozostałych uczestników. Uczestnicy uczą się stosować efektywne interwencje coachingowe w sytuacji konfliktu bądź impasu, zarówno w pracy indywidualnej, jak i grupowej wewnątrz organizacji.
IV Zjazd Doskonalenie warsztatu coacha (14-15.12.2024 r.) – online
Uczestnicy zdobywają wiedzę na temat narzędzi NLP, RTZ (racjonalna terapia zachowań) oraz innych narzędzi wspierających proces rozwoju klienta. Dzięki nim uczestnicy doskonalą swój warsztat, a także rozwijają kompetencje coachingowe. Uczestnicy uczą się, jak budować świadomość klientów poprzez:
- Zmianę perspektywy, pracę z metaforą, obrazem (narzędzie Points of You)
- Zwiększanie motywacji i efektywności (zadawanie pytań transformujących)
- Poznanie strategii pozwalających na diagnozę aktualnego stanu, przeszkód i możliwości, a także kreowanie efektywnych rozwiązań możliwych do wdrożenia od zaraz
Sesje mentorskie grupowe (7 i 8.01.2025 r. 18:00 – 20:00) – online
Grupowe sesje mentorskie pozwalają na weryfikację i podniesienie swoich kompetencji coachingowych. Jest to intensywna sesja warsztatowa bazująca na doświadczeniu sesji mentorskich i ich superwizji: uczestnicy prowadzą między sobą sesje coachingowe, wcielając się na przemian w rolę coacha i klienta, otrzymując informację zwrotną od mentora oraz pozostałych uczestników. Uczestnicy uczą się stosować efektywne interwencje coachingowe w sytuacji konfliktu bądź impasu, zarówno w pracy indywidualnej, jak i grupowej wewnątrz organizacji.
V Zjazd Coach i co dalej? i zakończenie (11.01.2025 r.) – online
Podczas sesji „Coach i dalej” uczestnicy będą mogli zastanowić się i wypracować ścieżkę związaną z planowaniem swojej przyszłości w roli coacha. To czas przeznaczony na skonfrontowanie swoich wyobrażeń z coraz bardziej konkretną wizją przyszłości i przygotowaniem swojego planu działań.
Poruszane obszary:
- Część 1. Zacznij od siebie i zdefiniuj czego naprawdę chcesz?
- Co mam do zaoferowania jako coach (kim jestem jako coach), kim i gdzie są moi klienci?
- Jakie są moje cele i co chcę osiągnąć?
- Część 2. Różne drogi dalszego działania
- Budowanie eksperckiej pozycji w organizacji
- Budowanie pozycji poza organizacją
- Decyzja należy do Ciebie – co z tym zrobisz? (moje cele i potrzeby)
- Część 3. Jak wyróżnić się na rynku pełnym coachów
- Budowanie marki własnej – wizerunek versus marka
- Co mnie wyróżnia ? – analiza zasobów
- Do kogo adresuję swoją ofertę – kto jest moja grupą docelową?
- Mój Action Plan
Sesje mentorskie indywidualne
Sesje mentorskie indywidualne pozwalają na indywidualną weryfikację i rozwój kompetencji coachingowych pod okiem mentora. Uczestnicy w trakcie trwania szkoły nagrywają trzy sesje coachingowe z klientami lub uczestnikami szkoły i przesyłają je do odsłuchu mentorowi. Na ich podstawie otrzymują informację zwrotną na temat poziomu swoich kompetencji i ewentualnych obszarów do rozwoju.
Koszt uczestnictwa
i zostanie powiększona o podatek VAT
FAQ
-
Czy Szkoła przygotowuje do egzaminu akredytacji?
Program posiada akredytację ACSTH i przygotowuje do uzyskania certyfikatu International Coach Federation (ICF).
-
Ile godzin trwa Szkoła?
100 godzinny program akredytowany ACSTH
-
Czy Szkoła spełnia warunki uzyskania akredytacji?
Tak, Szkoła przygotowuje do akredytacji ICF na poziomie ACC
-
Jakie są warunki przyjęcia?
Przed rozpoczęciem zajęć przeprowadzana jest rozmowa kwalifikacyjna, która potwierdza możliwość udziału w szkole. W trakcie rozmowy weryfikowane są predyspozycje, postawa oraz gotowość do pracy potencjalnego uczestnika. Rozmowa pozwala także na upewnienie się zainteresowanych o zgodności ich oczekiwań z tym, co oferuje Szkoła.
Warunkiem uczestnictwa w Szkole jest podpisanie Umowy. Umowę przesyłamy e-mailem, pocztą lub faksem po otrzymaniu zgłoszenia za pomocą Formularza zgłoszeniowego lub drogą mailową. O rezerwacji miejsc w danej edycji decyduje kolejność zgłoszeń; liczebność grupy – 15 osób.
-
Co trzeba zrobić aby skończyć Szkołę?
Warunkiem ukończenia Szkoły, a tym samym otrzymania dyplomu, jest udział w minimum 100 godzinach zajęć oraz sesjach mentorskich oraz wniesienie całości opłaty. W przypadku udziału w Szkole w wymiarze mniejszym niż wskazany powyżej, uczestnik otrzymuje zaświadczenie o udziale w Szkole ze wskazaniem liczby godzin odbytych zajęć.
-
Jak mogę zapisać się do Szkoły?
Wystarczy wypełnić elektroniczny formularz zgłoszeniowy na stronie.
-
Dla kogo adresowana jest Szkoła?
Do udziału w Szkole zapraszamy:
- menedżerów, kadrę zarządzającą,
- osoby zainteresowane pracą w charakterze coacha, zarówno wewnątrz organizacji, jak i poza nią
- osoby pracujące w charakterze coacha, chcących zweryfikować swoje umiejętności i przygotować się do akredytacji ICF
- osoby chcące rozwinąć swoje umiejętności menedżerskie o umiejętności coachingowe
- osoby chcące rozwinąć swoje umiejętności interpersonalne
- osoby zainteresowane pracą w zakresie rozwoju swoich klientów – między innymi: trenerów, psychologów, psychoterapeutów, doradców zawodowych, rehabilitantów, trenerów personalnych, dietetyków, pracowników służb medycznych, pracowników opieki społecznej
-
W jakie dni odbywają się zajęcia?
Zajęcia odbywają się weekend w godzinach 9:00 – 17:00, sesje mentorskie w tygodniu w godzinach 18:00 – 20:00
-
Czy jest egzamin końcowy?
Nie ma egzaminu końcowego, Uczestnik ma 30 dni od daty zakończenia sesji mentorskiej grupowej na dostarczenie 3 nagrań sesji indywidualnych (wraz z ich transkrypcjami). Nagrania przesłane po tym terminie będą odsłuchane za dodatkową opłatą w wysokości 184,50 zł netto za każdą sesje.
-
Jaki jest koszt uczestnictwa w Szkole?
Koszt uczestnictwa w Szkole to 9900zł + 23% VAT.
-
Jakie są promocje?
Zapraszamy na stronę: https://houseofskills.pl/35,nasze-promocje.html
-
Jak długo trwają Szkoły?
Harmonogramy dostępne są na podstronach Szkół.
-
Czy otrzymuję dyplom na zakończenie Szkoły?
Po zakończeniu Szkoły Uczestnicy otrzymują dyplom z podaną liczbą godzin i podpisem trenera prowadzącego daną edycję.
-
Czy można uzyskać dofinansowanie?
Szkoły są dostępne w Bazie Usług Rozwojowych, co oznacza, że można uzyskać aż do 80% dofinansowania. Z programu dofinansowania skorzystać mogą wszystkie mikro, małe oraz średnie przedsiębiorstwa z wyłączeniem województwa pomorskiego i mazowieckiego.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
szkoleniaotwarte@houseofskills.pl
Patrycja
+48 881 919 234Kamil
+48 501 630 741