Współpraca dla Optymalnej motywacji®
-
SzkolenieWspółpraca dla Optymalnej motywacji®
-
Najbliższy termin27 - 28 lutego 2025
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
szkoleniaotwarte@houseofskills.pl
Ania
+48 508 011 009Kamil
+48 501 630 741Informacje o szkoleniu
Motywacja jest energią do działania. Leży u podstaw wszystkiego, co robimy i wszystkiego, czego nie robimy, a chcielibyśmy robić. Szukamy jej w swojej pracy niezależnie od roli jaką pełnimy – jako pracownicy indywidualni, jak i liderzy, kierujący zespołami.
Według Susan Fowler – ekspertki w dziedzinie przywództwa i motywowania, autorki bestsellerów w tych dziedzinach oraz twórczyni warsztatu „Współpraca dla Optymalnej Motywacji” – „Optymalna motywacja oznacza taką ilość pozytywnej energii, witalności i dobrego samopoczucia, jaka niezbędna jest, aby móc dążyć do realizacji celów i je osiągać, przy jednoczesnym rozwijaniu samego siebie”
Założenia programu
„Współpraca dla Optymalnej Motywacji” to oryginalny warsztat naszego partnera licencyjnego Mojo Moments przygotowany w oparciu o współczesną wiedzę na temat motywacji popartą wieloletnimi badaniami naukowymi (m.in. doktora R. Ryan i E. Deci). Koncepcja Optymalnej Motywacji rzuca nowe światło na zagadnienie motywowania pracowników. Motywacja to nie tylko ilość, ale także jakość – każdy może być zmotywowany w inny sposób. Uczestnicy zachęcani są do kwestionowania utrwalonych przekonań, mają szanse wypróbować na sobie działanie modelu i zastosować nowe strategie współpracy z ich pracownikami.
Posłuchaj, co o Optymalnej Motywacji mówi twórczyni tej koncepcji, Susan Fowler z Mojo Moments.
Rezultaty
Dzięki udziałowi w warsztacie uczestnicy:
Zdobywają nowe rozumienie zagadnienia motywacji i uczą się jak kształtować własną optymalną motywację oraz optymalną motywację współpracowników,
Wiedzą jak prowadzić rozmowy menedżerskie, w których odpowiadają na podstawowe potrzeby psychologiczne pracowników – wzmacnianie autonomii, pogłębianie relacyjności i budowanie kompetencji,
Zwiększają swoją uważność w obszarze samoświadomości regulacji emocji oraz łączenia własnych celów z wartościami,
Używają języka wspierającego dobrostan psychiczny pracownika, uwzględniając jego indywidualne potrzeby,
Wypracowują nowe sposoby budowania zaangażowania w organizacji.
Profil uczestnika:
Menedżerowie wyższego i średniego szczebla, którzy mierzą się w swojej pracy z takimi wyzwaniami, jak:
- Obniżony poziom zaangażowania, zjawisko masowych rezygnacji i cichych odejść,
- Trudności w zarządzaniu zespołem hybrydowym,
- Poszukiwanie poczucia sensu w pracy,
- Tworzenie środowiska pracy sprzyjającego rozwojowi kompetencji, budowaniu autonomii i poczucia przynależności
- Konieczność zadbania o dobrostan pracowników w świecie ciągłych zmian i niepewności,
a także stawiają sobie pytania:
- Co napędza moich ludzi, a co napędza mnie? Jak pracować nad własną motywacją w roli liderki/lidera?
- Jak kierować zespołem, by wspierać ich zaangażowanie i osiągać najlepsze wyniki?
- W jaki sposób pomóc swoim pracownikom rozwijać się i w pełni wykorzystywać swój potencjał?
Stosowane metody
Uczestnicy pracują nad realnymi celami, zadaniami lub sytuacjami ze swojej rzeczywistości zawodowej
Wykonują autorefleksyjne ćwiczenia indywidualne oraz interaktywne ćwiczenia zespołowe
Trenują rozmowy menedżerskie z wykorzystaniem list pytań i wskazówek wynikających z modelu Optymalnej Motywacji
Wykłady, inspiracje trenerskie poparte licznymi przykładami z życia oraz fragmentami filmowymi
Gdzie odbywa się szkolenie?
Szkolenia otwarte organizowane są w naszej siedzibie na ul. Równoległej 4A, w profesjonalnie wyposażonych salach szkoleniowych na terenie Warszawy. Szczegółowe informacje organizacyjne wraz z miejscem szkolenia przesyłane są około 1,5 tygodnia przed jego rozpoczęciem.
Poznaj nasze sale szkoleniowe:
Co zawiera cena?
Cena zawiera koszty uczestnictwa w programie, materiałów dydaktycznych, wykorzystania platform i innych narzędzi przewidzianych w programie. W przypadku szkoleń stacjonarnych w cenę wliczone są również koszty obiadu oraz napojów i przekąsek serwowanych podczas przerw kawowych.
Wprowadzenie i Model Spektrum Motywacji
- Przekonania dotyczące motywacji – doświadczenie i przegląd teorii
- Model Spektrum Motywacji – optymalna i suboptymana perspektywa motywacyjna
- Blaski i cienieposzczególnych perspektyw motywacyjnych
Język motywacji – warsztat
- Ćwiczenia diagnostyczne – rozpoznawanie perspektywy motywacyjnej
- Motywacja to umiejętność – praca nad osobistym wyzwaniem motywacyjnym
Psychologiczne podstawy motywacji
- Potrzeby psychologiczne – autonomii, relacyjności, kompetencji.
- Jak wspierać każdą z potrzeb w kontekście wykonywanych zadań?
- Jak wspierać każdą z potrzeb w pracy z zespołem?
- Rola menedżera w budowaniu motywującego środowiska pracy
Motywacja jako umiejętność
- Pytania wzmacniające realizację potrzeb – trening rozmów
- Ćwiczenie zmiany perspektywy motywacyjnej – praca na osobistym przypadku
Samoregulacja
- Rola i definicja samoregulacji
- Uważność – mini praktyka
- Praktyki zwiększające jakość Twojej motywacji
- Działania na rzecz opanowania motywacji – refleksja
- Rola wartości osobistych w motywacji – docieranie do priorytetów
- Rozpoznanie źródeł swoich wartości osobistych
Zmienianie perspektywy motywacyjnej
- Ćwiczenie zmiany perspektywy motywacyjnej – trening rozmów
Moje wyzwania motywacyjne w pracy z innymi
- Sesja wokół wyzwań uczestników w pracy ze współpracownikami
Plan działania
- Osobisty cel i zaplanowanie kolejnych kroków – działania wspierające autonomię, relacyjność i kompetencje
Podsumowanie i zakończenie szkolenia
i zostanie powiększona o podatek VAT
Program szkolenia
Wprowadzenie i Model Spektrum Motywacji
- Przekonania dotyczące motywacji – doświadczenie i przegląd teorii
- Model Spektrum Motywacji – optymalna i suboptymana perspektywa motywacyjna
- Blaski i cienieposzczególnych perspektyw motywacyjnych
Język motywacji – warsztat
- Ćwiczenia diagnostyczne – rozpoznawanie perspektywy motywacyjnej
- Motywacja to umiejętność – praca nad osobistym wyzwaniem motywacyjnym
Psychologiczne podstawy motywacji
- Potrzeby psychologiczne – autonomii, relacyjności, kompetencji.
- Jak wspierać każdą z potrzeb w kontekście wykonywanych zadań?
- Jak wspierać każdą z potrzeb w pracy z zespołem?
- Rola menedżera w budowaniu motywującego środowiska pracy
Motywacja jako umiejętność
- Pytania wzmacniające realizację potrzeb – trening rozmów
- Ćwiczenie zmiany perspektywy motywacyjnej – praca na osobistym przypadku
Samoregulacja
- Rola i definicja samoregulacji
- Uważność – mini praktyka
- Praktyki zwiększające jakość Twojej motywacji
- Działania na rzecz opanowania motywacji – refleksja
- Rola wartości osobistych w motywacji – docieranie do priorytetów
- Rozpoznanie źródeł swoich wartości osobistych
Zmienianie perspektywy motywacyjnej
- Ćwiczenie zmiany perspektywy motywacyjnej – trening rozmów
Moje wyzwania motywacyjne w pracy z innymi
- Sesja wokół wyzwań uczestników w pracy ze współpracownikami
Plan działania
- Osobisty cel i zaplanowanie kolejnych kroków – działania wspierające autonomię, relacyjność i kompetencje
Podsumowanie i zakończenie szkolenia
Koszt uczestnictwa
i zostanie powiększona o podatek VAT
-
Jak zapisać się na szkolenie?
Aby się zapisać najpierw należy wybrać temat, wejść na podstronę wybranego szkolenia i wypełnić dostępny tam formularz zgłoszeniowy. Można zrobić to na dwa sposoby – albo wypełnić formularz elektroniczny, albo pobrać go w pliku, wypełnić i wysłać jego skan na adres szkoleniaotwarte@houseofskills.pl.
-
Czy po ukończeniu szkolenia otrzymam zaświadczenie?
Tak, szkolenie kończy się uzyskaniem certyfikatu poświadczonego przez trenera prowadzącego.
-
Gdzie odbywa się szkolenie?
Szkolenia otwarte organizowane są w naszej siedzibie na ul. Równoległej 4A lub w profesjonalnie wyposażonych salach szkoleniowych na terenie Warszawy. Szczegółowe informacje organizacyjne wraz z miejscem szkolenia przesyłane są około 1,5 tygodnia przed jego rozpoczęciem.
-
Co wchodzi w cenę szkolenia?
Cena szkolenia zawiera koszty uczestnictwa w programie, materiałów dydaktycznych, wykorzystania platform i innych narzędzi przewidzianych w programie. W przypadku szkoleń stacjonarnych w cenę wliczone są również koszty obiadu oraz napojów i przekąsek serwowanych podczas przerw kawowych.
-
Jak mogę zapłacić za szkolenie?
Akceptujemy przelewy oraz płatności kartą kredytową, których można dokonać w siedzibie naszej firmy.
-
Jaka jest minimalna i maksymalna liczba uczestników?
Szkolenia stacjonarne prowadzimy w grupach 6 – 12 osobowych, a w warsztatach online uczestnicy od 8 do 15 osób.
-
Czy otrzymam materiały szkoleniowe?
Tak, w trakcie szkolenia otrzymują Państwo materiały szkoleniowe w postaci podręczników i zeszytów ćwiczeń. Jeśli przewiduje to program konkretnego szkolenia, udostępniamy również e-szkolenia lub materiały dostarczane przez platformy elektroniczne.
-
Czy jeśli zgłoszę i się i zrezygnuję, muszę ponieść jakieś koszty?
W przypadku rezygnacji na 8 lub więcej dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, zastrzegamy sobie prawo do wystawienia noty obciążeniowej w wysokości 50% ceny szkolenia. Powstała w ten sposób należność zostanie potrącona od kwoty wcześniej uiszczonej tytułem zapłaty za szkolenie. Jeżeli zgłoszona osoba nie dokonała wcześniej zapłaty, zobowiązana jest do uregulowania noty obciążeniowej w terminie 14 dni od daty jej wystawienia.
W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na 1 lub 2 dni robocze przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, zachowujemy prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie. Wcześniej wpłacone kwoty nie podlegają w tej sytuacji zwrotowi.
-
Czy są teraz jakieś promocje?
Aktualne promocje dostępne są na naszej stronie Nasze Promocje
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
szkoleniaotwarte@houseofskills.pl
Ania
+48 508 011 009Kamil
+48 501 630 741