Strefa wiedzy

Jak zwyciężać w pracy

W świecie biznesu konieczność rozwoju ludzi odnosi się zarówno do pracowników, jak i do klientów. Słowem, dobro i rozwój osobisty tych, którym przewodzimy, są równie ważne – jeżeli nie ważniejsze – jak cele, do których dążymy. W konsekwencji, przywództwo wyższego stopnia definiujemy jako proces osiągania satysfakcjonujących wyników poprzez działanie pełne szacunku, uczciwości i troski o dobro wszystkich zaangażowanych osób. Kluczowym dla Czytelnika pytaniem podczas lektury tej książki będzie: Czy system ocen pracowniczych w firmie Czytelnika opiera się na współpracy dla wyników, czy raczej przypomina sygnał alarmowy?

Dla zainteresowanych, więcej informacji tutaj.


Zobacz więcej książek

Informujemy, że na naszej stronie www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij Zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.Kliknij Polityka prywatności, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.

Zgadzam się